![]() |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Hoi Harrie, Als ik het goed heb heb jij een Engel tank. Dat wordt dan uitbouwen uit de boot. Vervolgend de tank zelf uit elkaar halen. Dan de wand van de tank inwendig polijsten waardoor je eventuele krassen (zand, zweefvuil) verwijderd, of in ieder geval verminderd. Dan de tankwand invetten, vaseling, siliconenvet, petrol gel, dat soort spullen. Dan een nieuwe o-ring of wat voor seal er in zit invetten en monteren. En dan de tank weer in elkaar, testen, en weer terug in de boot. Ik heb dit op mijn jaarlijkse onderhousdlijstje staan. (behalve vervangen van de ring) Je staat ervan te kijken hoeveel vuil er zich in de tank verzameld! En in jou geval weet je niet wat er met de tank gebeurt is. Als de vorige eigenaar een keertje te dicht bij de bodem ballaswater ingenomen heeft, en er is zand opgezogen.... dat schuurt niet alleen de maag ......
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Guest
|
Oke lex, Dat zal ik dan maar eens doen,ik ga eerste even testen en dan verder kijken,maar als er geen bellen uit komen wat dan of is het gewoon goed omdat dat soort dingen te doen en je heb gelijk ik weet niet wat er voor die tijd is gebeurt met de boot. vast bedankt weer en ik laat het wel weten hoe het afloopt. |
|
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2005 Locatie: winschoten Leeftijd: 43
|
hallo duikboot vrienden zo ik heb het nu allemaal onder de controle bedankt voor jullie info .na alles wat ik gelezen heb ben ik weer opto date er komt vast wel weer een volgende vraag. ik zeg moi gr freddy |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |