![]() |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo de postings die ik weg gehaald heb dat had zijn reden zo post ik schema's en ontwerpen van nieuwe zaken die ik klaar heb om in te bouwen niet meer op het forum de reden is bekent denk ik en nieuw is nooit echt nieuw maar als ik hetzelfde kan bereiken als onze duitse collega's dan ben ik als belgje zeer tevreden mijn XXI hangt aan zijn periscopen als hij stil licht en dat blijft hij dus doen tot de accu's leeg zijn eenmaal ingesteld op diepte (MM)blijft hij daar ook auto compas is ook klaar en zo zijn er nog wel een paar zaken maar ik bekijk het wel en met het selectief kleine groepje bouwen boot per boot verder af het wordt reeds een hele vloot groeten raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #49 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
|
Hoi Alain, Ik heb hier thuis de tekeningen liggen van een type VIIc. Ze komen uit dit boek. Citaat:
Als je deze kopie ( waar ik er meer van heb ) vergroot heb je dus je deftige bouwtekening..... Er zitten ook tekeningen bij van het spantenplan. Zelf heb ik ook een copie vergroot naar 1m70. en dat ziet er perfect uit! Ik wil je wel het kleinere exemplaar opsturen, dan kan je deze zelf laten vergroten naar gewenste afmeting.... Groeten Douglas
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Alian, waarom bouw je de XXI (2540) niet als de Wilhelm Bouwer die in Bremerhafen ligt. Daar zijn er maar heel weinig van. Nadat de XXI geborgen was is na een tijd er een opleidings schip van gemaakt. Ik meen dat hij in 1956 geborgen is. Mooie uitdaging en je hebt een XXI. Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Guest
|
halo iedereen, keitof dat ik al die hulp aangeboden krijg maar nu word ik weer overrompeld met types van sub's enz. ik ga heel graag op douglas zijn aanbod in, reuze heb ik dan al tenminste een plan en ik weet dat ik met nog heel veel problemen zal zitten, dus je bent nog niet van me af ! ik zal mijn superbest doen om hem af te krijgen voorjaar 2008, kwestie van de nodige centen bijeen te krijgen doe ik het beetje bij beetje maar bij de plechtige tewaterlating nodig ik mijn trouwste leermeesters uit alvast bedankt voor al de moeite groeten alain |
|
| | #53 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
| Citaat:
Ik zie het al voor me, en topkok met 1 lepel roerend in de pan en met de andere hand bouwen? Succes met bouwen, de tekeningen zijn onderweg. Douglas
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |