![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo iedereen dood hier ??????????? heb nog een gezegde gevonden dat hier wel past denk ik Blue water Navy truism; There are more planes in the ocean than there are submarines in the sky. het is ontopic want het gaat over duikboten sportieve groeten raf wakker woden jonges het is haast 20-05-2004 we tellen af hoor
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2003 Locatie: Berlikum Fr. Leeftijd: 48
|
Dat jij nog tijd hebt voor dit forum Raf, ik kom regelmatig mailings van je tegen onder de werkschepen waar je verteld dat je het zo druk hebt met de voorbereidingen....... En daar ben ik ook druk mee bezig: vandaag de eerste twee transportkisten in elkaar geknutseld: morgen de laatste. Is een redelijk fors project geworden. Ik kan in geval van nood mijn 'kistjes' ook als bank gebruiken! Inzet als reddingsvlot/bergingsvaartuig ook mogelijk. Wel lekker stevig in ieder geval. Mocht ik ooit m'n auto total-loss rijden met de boten achterin, dan zullen die het waarschijnlijk overleven. Ik denk dat je het kan vergelijken met de Hydrazinetank van de F-16... En nu weer aan het werk! We willen toch wel indruk maken onder de 'oppervlaktejongens'? Jos
__________________ May the bouyancy be with you...... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo jos ja ik heb er iets op gevonden om wat tijd bij te kweeken op een dag MINDER SLAPEN ik heb overal pc's staan door het huis en als ik dan ff rustig op mijn gemakje zit te K...... dan doe ik ff antwoorden op de gestelde vragen mijn kisten zijn heel licht de boten zijn reeds zwaar genoeg nieuwe regelaar voor de pomp te bedienen ingebouwd morgen testen of hij werkt we hebben ook speed f1 en eco dan nog ff naar battlesluis door om daar eventjes 8 km kanaal te gaan varen dit doe ik met de asch die kan dat lekker aan in een keertje ik heb nu in de U een spaningsstabilisator in gebouwd moet nog de koelplaat vast zetten met een popnietje en dan is hij klaar om het ruime sop nog eens te kiezen als hij dan perfect werkt dan begin ik pas met het model af te werken. sportieve groeten raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |