![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
nee
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
hallo ja dat is band werk hé hahahaha zoals ik reeds zei ik werk volgens een schema de kriek daar te buiten gelaten want dat was een ramp een boot klaar om mee te varen eentje aan bezig eentje de plannen aan het zoeken en alle info die ik bekomen kan en eentje in het achterhoofd welke ik nog zou willen maken zo ben ik steeds aan het bouwen en soms komen er nog kleine zaken tussen door zoals de club bootjes die mark nu in de ruwbouw heeft staan deze komen morgen naar mij toe om verder afgewerkt te worden en een kleurtje te krijgen dus plamuren aan de foxtrot en plamuren aan de kleintjes deze zijn snel gedaan want ze zijn niet groot dan de kleitjes in de primer tussen door en dan als ze goed glad zijn de kleur er over heen dan kunnen ze vrijdag terug naar mark omdat hij dan kijkt of ze goed gespoten zijn dan kan er een steun voor gemaakt worden en kunnen ze getest worden en dan zal de foxtrot wel reeds helemaal geplamuurt zijn zekers gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Hè Raf, Hoe krijg je dat allemaal voor elkaar, heb je daar in Belgïe soms 28 uur in een dag ... ?
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 februari 2010 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 40
|
Raf, Deze is 10 minuten van mijn huis. mocht je hier foto's van hebben is dat geen probleem ik hoor het dan wel van je. hij zit wel onder de graffiti. Citaat:
__________________ Als je van je hobby je werk maakt, dan werk je heel de dag. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...asabi-900.html | |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
hallo leon als het zover is dan zal ik je wel een seintje geven vooral die vloed gaten daar zou ik een foto van willen hebben de zijkant zit er op een bepaalde hoogte vol van die russen zagen niet op een gaatje toen in die tijd dus als het effe kan een foto van die gaten van 1 stel is genoeg want voor de rest zijn ze allemaal hetzelfde gr raf
| | |
| | #37 (permalink) |
|
ik zal morgen wat foto's maken want ik weet niet waar je het over heb
__________________ Als je van je hobby je werk maakt, dan werk je heel de dag. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...asabi-900.html |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
hallo leon hier zie je ze aan de zijkant over haast heel de lengte ![]() het zien die openingen die je hier op de foto ziet gr raf
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Oke Raf, ik ga zo die kant op en een paar foto's maken (of trekken
__________________ Als je van je hobby je werk maakt, dan werk je heel de dag. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...asabi-900.html |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
hallo leon er is een verschil je maakt een foto dat wil zeggen van een afdruk een papieren foto maken en een foto trekken dat is van een onderwerp een foto op de gevoelige plaat/chip vast leggen gr raf
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 september 2005 Locatie: Geldrop Leeftijd: 39
| Citaat:
ik maak een foto en laat hem afdrukken, daar komt geen getrek aan te pas...
__________________ Als ik nu zit, hoe kan het dan aan mij liggen.... ? | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Heren, de uitdrukking van een foto trekken komt van het opentrekken van de cassette met gevoelige plaat er in. Vroeger werd een cassette in de camera gestopt en dan werd er aan de schuif getrokken zodat er licht op de gevoelige plaat kon komen. Daar komt de uitdrukking een foto trekken van. Er als de cassette open was werd de zilver laag die lichtgevoelig was belicht en het beeld dus opgebouwd in een negatief. Nu worden lichtsensor geactiveerd in het digitale tijdperk, (weet niet of ik het goed schrijf). En een foto werd niet afgedrukt, maar het papier werd belicht doordat licht door het negatief op de lichtgevoelige film geprojecteerd werd. In een drukkerij wordt een foto afgedrukt in een raster zowel in Nederland als België. En "echte" foto's werden langs chemische weg gemaakt. Belichten, ontwikkelen, fixeren, spoelen en drogen. Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
wat heb ik los gemaakt Raf hier de duikboot, ligt er een beetje zielig bij. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en hier de link naar de grote foto's en naar meer foto's (8mp hd) http://crazy540i.nl.picturepush.com/...detail/5683258 ik hoop dat je er wat aan heb. Gr, Leon.
__________________ Als je van je hobby je werk maakt, dan werk je heel de dag. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...asabi-900.html Laatst gewijzigd door Leon325i; 19 mei 2011 om 14:05 |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
hallo Leon jammer maar dit is geen foxtrot dit is een zulu hij moest dienen als vervanger van de foxtrot maar heeft meer problemen gegeven dan dat hij waardt was daarom zijn de foxtrot boten zo populair geweest bij de bemanning ze waren niet muis stil maar waren betrouwbaar hier zie je dat de vloedgaten er anders uit zien dan bij de foxtrot hier liggen ze horizontaal en bij sommige foxtrots zijn ze vertikaal wat meer lawaai maakt tijdens het varen bedankt voor de moeite maar mischien dat dit mijn volgende boot gaat worden gr raf
| | |
| | #45 (permalink) |
|
oke jammer Raf, maar geen dank kleine moeite hoor... foto's blijven daar staan geen probleem. Gr, Leon.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |