![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2005 Locatie: pingjum-friesland Leeftijd: 67
|
hoi na lange tijd is het dan zover de proefvaarten van een houten roeiende duikboot uit 1620, groeten fred. en dan nu de introductie van de argonaut jr. anno 1894, niet varend maar wel leuk om neer te zetten www.dutchsubmarines.nl. Laatst gewijzigd door vir niks ni bang ni boot; 1 januari 2010 om 16:52 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Fred, een compliment hoor. Die ziet mooi uit de Drebbel. Die bladeren op de achtergrond zien mooi uit bij zo een oud model schip. Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Fred, Bijzonder mooi project, gefeliciteerd met het resultaat. Ik heb haar in Soesterberg al in levende lijve mogen aanschouwen, ziet er erg bijzonder uit dat roeien onderwater!
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo fred ik heb haar in soesterberg ook mogen bewonderen en ze vaart prachtig veel plezier er mee en je hebt weer al een top boot en zeker een speciale lady gemaakt om aan de vloot toe te voegen ik wil haar zeker nog dikwijls tewater zien gaan groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 januari 2005 Locatie: pingjum-friesland Leeftijd: 67
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |