![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo marc niet nieuw deze is reeds lange tijd bekent alleen zo een space ship vinden dat is het probleem ik ben er reeds een paar jaar naar opzoek maar deze scheinen een colectors item te zijn en dus zeldzaam groetjes raf ps het blijft wel mooi
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
@Raf, zo een collectors item heb ik hier nog liggen, ongebouwd. De Startrek Enterprise NCC 1701 Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Capelle a/d IJssel Leeftijd: 41
| SubCommittee.com • View topic - 1/350 USS Enterprise RC A sub? Hier een link naar iemand die er een aan het bouwen is...
__________________ Groeten, Joris Op stapel: U-boot VII-C U-96 en Italeri S-100 "Some ships are desingned to sink... Others require our assistance" (N. Zelk) |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
hallo hein gewoon mee brengen die handel of bij rita binnen gooien ik zie je anders in keulen wel dus kans genoeg groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
hallo nee hoor eentje dat reeds jaren op een model licht te wachten pomp en sturing licht reeds onder het stof en je hebt niet veel nodig een pomp +aan uit twee servo's en een nozeltje dat in 2 richtingen kan bewegen en een ontvanger +accu's dat is het en dit alles heeft reeds proefgelopen in een pvc buis groetjes raf
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |