![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2005 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 47
|
Dag allen, Als het harde water weg is dan ben ik er ook weer. Met de Lafajette, de snelle Een watervaste geverfde Flying Fish En waarschijnlijk ook de VII/C maar dan in gedeelten. Groeten, Jan.
__________________ Most people are more comfortable with old problems than with new solutions. Haven:SSBN-Ulysses S.Grant,Flying Fish Werf:VIIC.Hangar:FW190A,KDS450S,TREX500CF,600ESP |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
@ Lex: Misschien een ideetje om de kanalen bij de lijst te gaan vermelden?
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #34 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
| Citaat:
Citaat:
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | ||
| | |
| | #36 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
| Kan inderdaad. Alleen de laatste jaren heeft uitgewezen dat er maar heel weinig mensen op gelijke kanalen zitten, en er bovendien mensen zijn die meerdere kanalen hebben en dus kunnen wisselen. En zelfs kristallen aan mede vaarders uitlenen. Op de dag zelf geeft iedereen zijn frequentie en kanaalnummer op, dan weten we wie er op een bepaald kanaal zit mocht er storing zijn. Maar tot nu toe is alles vlekkeloos verlopen met gebruik van die lijst en een frequentiebord met knijpers aan de waterkant.
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
|
mijn james monroe zit in ieder geval op kanaal 89 en de neptune op 83 of 85 moet ik even nakijken de ampfhibie zit op 2.4 ghz ruben |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 augustus 2005 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 47
|
Hoi Douglas, Wel jammer dat je de Lafajette weg doet Citaat:
Vrolijke groeten, Jan.
__________________ Most people are more comfortable with old problems than with new solutions. Haven:SSBN-Ulysses S.Grant,Flying Fish Werf:VIIC.Hangar:FW190A,KDS450S,TREX500CF,600ESP | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo en ik wissel wel van kanaal naar eentje dat vrij is groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2006 Locatie: st Michielsgestel Leeftijd: 41
|
kanaal 58 en 87 aan deze kant van de rivieren
__________________ == (Robbe) Seawolf V1 == (Engel) Lafayette == (N Bruggen) Delta == Werf: == (Kehrer) Typhoon (1:150) == (Revell) Typhoon (1:400) == |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo voorkeur naar kanaal 56 groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |