![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
| ![]() Hallo allemaal, Uit de enquete kwam 24 Mei 2010 als datum voor de Subsail dit jaar naar voren. De locatie is wederom het vaarwater van Vaargroep Flevoland te Biddinghuizen. Aanmeldingen kunnen hier geplaatst worden, we maken er weer een gezellige dan van!
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< Laatst gewijzigd door Lex Verkuijl; 1 januari 2010 om 12:56 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo ook door de leden van B.msa is deze dag uit gekozen dus biddinghuizen maak je maar klaar ik ga mijn best doen om zoveel mogelijk belgen naar jullie te krijgen groetjes raf lex jij maakt de uitslag zelf bekent jouw pakkie an hahaha
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Tegen die tijd moet de U-47 wel vaarklaar zijn en zo niet... dan ben ik er toch
__________________ Robbe Schluter 7.5cc MD500E (BJ 1992). Robbe Schluter 8.5cc Schweizer 300C U-869 1:40 scale Type IXC/40 U-boot. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2006 Locatie: st Michielsgestel Leeftijd: 40
|
hallo, zojuist op de kalender gezet; het kan er hier niet vroeg genoeg op staan. groetjes en iedereen een gezellig (duik)jaar toegewenst Jan
__________________ == (Robbe) Seawolf V1 == (Engel) Lafayette == (N Bruggen) Delta == Werf: == (Kehrer) Typhoon (1:150) == (Revell) Typhoon (1:400) == |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juni 2005 Locatie: kampen Leeftijd: 48
|
Ik zal er ook zijn, samen met Ruben en zo veel mogelijk sub's We zullen alvast SUPER mooi weer bestellen!
__________________ In dok: Typhoon (TK 17 Arkhangelsk), U-1008, Walrus. Varend: de SB1, Scharnhorst http://www.modelbouwkampen.nl/ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 15 november 2007 Locatie: IJmuiden Leeftijd: 44
|
Ahoy Lex, Ik probeer ook van de partij te zijn inclusief mijn proefmodel van de Hr. Ms. Dolfijn. Ik heb de schroef binnen, dus hopelijk zit er binnenkort een proefvaart in als al dat ijs is gesmolten. Grtz, Léon van der Horst.
__________________ www.walrusklasse.nl en www.willem-ruys.nl en www.leonvanderhorst.nl Haven: Flying Phantom (1:25) + IJmond (1:25), Werf: Hr.Ms. Dolfijn (1:33 + 1:282) en ... |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 22
| Citaat:
![]() ruben | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |