![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
Ik kan ook niet wachten om er een aan te schaffen De F86 heeft mijn voorkeur denk ik ... Hier zie je ze ook met filmpjes (niet bij allemaal)erbij: F86: BananaHobby - 4 CH 2.4GHz BlitzRCWorks Mini F-86 Sabre 3D Aerobatic Radio Remote Control Electric Ducted Fan RC Fighter Jet RTF Amx: BananaHobby - 4 CH 2.4GHz BlitzRCWorks Mini AMX 3D Aerobatic Radio Remote Control Electric Ducted Fan RC Fighter Jet RTF F18: BananaHobby - 4 CH 2.4GHz BlitzRCWorks Mini FA/18E Super Hornet 3D Aerobatic Radio Remote Control Electric Ducted Fan RC Fighter Jet RTF F16: BananaHobby - 4 CH 2.4GHz BlitzRCWorks Mini F-16 Fighting Falcon 3D Aerobatic Radio Remote Control Electric Ducted Fan RC Fighter Jet RTF Zien er wel erg leuk uit die kistjes! Groeten, Marcel
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Ik heb de AMX al mogen aanschouwen, man wat een model! Vliegt als een speer, gewoon opgooien zonder een enkel probleem. De kleine rakker vliegt nogsteeds als op rails bij windkracht 3-4. Voor 109 euro eigenlijk helemaal zo gek nog niet. Wat ik me alleen wel afvraag, is of die gebakjes van een dollar of 60 bij hobbyking het eigenlijk net zo goed doen. Mooi zijn ze meestal wel, en daar zit ook alles behalve ontvanger en accu bij.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2008 Locatie: Harderwijk, GLD Leeftijd: 38
|
Ik heb dus zo'n F16, de 850 mAh accu is nogal snel leeg. Met 5 minuten tussen half en full throttle is het accuutje al weer leeg. Ik kan overal accu;s kopen met soortgelijke specs (3S1P 850mAh 20C) maar de afmetingen zijn nogal beperkend. De F16 heeft een heel klein batterijcompartiment dat niet te vergroten is. De accu die ik nu heb heeft de volgende afmetingen: 25 x 30 x 55 mm Iemand een idee waar ik een extra paar kan bestellen? |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 3 oktober 2004 Locatie: Maarssen
| De (wat primitieve) WEBsite van HOBBY INN?? Met plaatjes, prijzen, bestelformulieren etc.
__________________ Als modelbouw je hobby is heb je altijd werk!! X-UFO met X3D, X-Frame, MX12 zender, |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Ter informatie: de Nano Jets staan volgens mij niet op de website van Hobby In. De aanbieding stond op de voorpagina van de Hobby In krant. Als je daar iets koopt vragen ze of je voortaan het krantje wilt ontvangen. Je kunt ze ook even bellen met de vraag of ze voortaan het krantje naar je op willen sturen. Hij komt 4 keer per jaar over de post naar je toe, geheel gratis.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Mmh....... dat is een leuk ding voor 's avonds erbij op meetings
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
| Citaat:
Die was dus overigens wel een stukje groter he sven, (zelfde afmetingen als die j-power dingen). Die kleintjes zullen ook wel wat minder goed tegen de wind kunnen vrees ik.
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Al een levertijd bekend? Ze blijven maar niet op voorraad....... Robbe, schiet eens op
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2003 Locatie: Zoetermeer
|
Volgens de laatste berichten krijgen we eind deze/begin komende week de eerste zending binnen. Als onze voorraad uitverkocht is kan de levering wel weer een tijd duren aangezien ze alleen backorders uit gaan leveren.
|
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
jammer dat de grotere broer niet meer leverbaar is (volgens robbe). Ook niet meer leeg zonder electronica
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
|
Gelukkig 1tje kunnen bemachtigen bij MRhobby. Een F16, bouwtijd?...........1 uurtje, cockpit dekje is iets te lang, heb er 2mm vanaf moeten snijden, voorkant, om hem flush-fit te maken, in de zender programmeren duurde het langst, gebruik een 6004tje van Futaba Fasst als ontvanger. Hele prettige bijkomstigheid is dat dit dingetje van Elapor of EPP is en niet van styro, gewoon met CA sec lijm kliederen dus. Accutje ietsjes naar achter geplaatst, dus niet volgens tekening maar 2 cm naar achter tegen het middelste schotje in de cockpitruimte aan, hiervoor het schuim 'drempeltje' weggesneden. zwaartepunt nu volgens beschrijving = 6cm van begin voorlijst. Vliegklaar geen 360 gram maar 294 gram met de 'rakkette' dran. Fannetje is zowaar redelijk goed in balans, ga er eerst effe mee vliegen. Zondag uitproberen, 'let you now' Groet Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from Laatst gewijzigd door Ger Kovacs; 12 juni 2010 om 02:52 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |