![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Goed bezig Ger! Leuk om op de motor mee te nemen de volgende keer dat je bij de Red Eagles langskomt! Hoeveel lagen er bij MR? zal wel rennen zijn om de eerste lading te pakken te krijgen.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
ben benieuwd
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
|
Toch maar even de moeite om het beetje onbalans eruit te halen, het fannetje met motortje is heel eenvoudig te demonteren uit de romp, 2 schroefjes losdraaien en daarna de 2 dekplaatjes eraf halen, van 2 blaadjes een haartje afgeschraapt en waarempel van de 16.2 amp opgenomen vermogen naar de 14.8 amp, en duidelijk stiller en meer toeren. @Jitse, vrijdag had Martin er nog 4 liggen, AMX, F18, F16 en een F86, hoorde dat er voorloppig alleen backorders geleverd werden, ze blijven voorlopig nog even zeldzaam vermoedt ik. Morgen effe testen. Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from Laatst gewijzigd door Ger Kovacs; 12 juni 2010 om 23:35 |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Vliegen met de F16 nano. Zwaartepunt klopt voor geen meter, moet naar 75mm van begin voorlijst en NIET op 60mm, gaat niet werken met het zwaartepunt volgens het boekje, of je moet het fijn vinden om +/- 6mm up getrimt te staan vliegen en te gaan prijsschieten met landen. Accutje ligt nu achter de ontvanger met de voorkant tegen het tussenschotje aan. Vliegen met de uitslagen uit het boekje??? 8mm up en 8mm down, maak daar maar 12mm van en dan vliegt tie nog dociel. Rolroeren hebben totaal geen functie, deze gefixeerd en de stalen stuurstangetjes verwijderd, de hoogteroertjes op de elevon modus doen het goed genoeg. Snelheid en duurtijd, gaat er lekker vandoor en dat makkelijk 8 minuutjes met de orginele lipo. 4 vluchten gemaakt en de laatste op de configuratie hierboven beschreven. naar tevredenheid. DUS HET ZWAARTEPUNT OP 75 MM ZETTEN, anders gaat het niet goed komen. Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from Laatst gewijzigd door Ger Kovacs; 13 juni 2010 om 23:16 |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2003 Locatie: Zoetermeer
|
Let op! Er is een fabrikagefout aan het licht gekomen m.b.t. de meegeleverde lipo's. Het kan zijn dat de polariteit verkeerd om zit op de balanceer connector. Dit vinden sommige laders niet fijn. http://img39.imageshack.us/i/lipofout.png/ Draad van plaats 1 naar plaats 4 Draad van plaats 2 naar plaats 3 Draad van plaats 3 naar plaats 2 Draad van plaats 4 naar plaats 1 Controleer het dus goed! mvg. RCtechnics Uiteraard hebben wij onze voorraad al gecontroleerd en waar nodig hersteld. Laatst gewijzigd door RCtechnics; 15 juni 2010 om 08:46 |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Dat scheelt weer kapotte balancers Wat is het formaat van de standaard accu? Ik ben benieuwd of de Hyperion G3 CX 3s 850 goed passen.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
*kuch... 1x raden: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Mini F-16 EDF Fighter Jet w/LiPo Battery, EPO Plug-n-Fly
|
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
| Citaat:
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog | |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Bij mij zit de balanceer stekker zoals het hoort, gewoon laden met balanceer functie, alleen bij sommige lipo's kunnen ze niet goed zitten, PS MRhobby had me persoonlijk een smsje gestuurd over dit mogelijke foutje. (voordeel als je gewoon bij de lokale modelboer koopt, service heet dat) @Jitse, HobbyKing heeft geen stock, of je moet op zo'n dingetje een week of 15 willen wachten??? en na 'arrival' erachter komen dat alles beschadigd is, heb je 20 eurie's bespaard? Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
ik zou hem ook niet bij HC bestellen hoor, ze zijn hier voordelig genoeg. Bij Hobby-In voor 89 euro te krijgen, als ik hem koop dan is het daar. Toch postte ik hem even hier omdat hij in dit topic hoort.
|
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 september 2007 Locatie: Tilburg
|
Weet je dat zeker? Heb het kistje ook en gisterenavond 'afgebouwd'. Mij viel inderdaad op dat het gewicht slechts 250 gram is (bij mij althans) in plaats van 360 gram! Verder heb ik nu het zwaartepunt zonder de ruimte voor de lipo aan te passen op ongeveer 70 mm liggen. Heb er wel 10 gram voor op de staart moeten plakken. Zou dit werken of is echt 75 mm noodzakelijk? Grt, Mark Citaat:
__________________ Kyosho Focke Wulf FW 190, Savex Spitfire 1/8, X-TRA 40, Nanojet F-86 Sabre, Modelvliegclub BLC, Tilburg | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Net een F-86 sabre besteld Ben benieuwd hoe hij vliegt dit weekend, wordt er perfect weer voor
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 37
|
Is het verschil tussen die Robbe Nano Jets en de versies zoals ze die bij de HobbyCity verkopen de electronica? M.a.w. Robbe koopt die bodies 'kaal' in in China en stopt er 'eigen' servo's etc. in?
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |