![]() |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 36
|
Gewoon echt dus zou de servo's vervangen voor een paar mg's.
__________________ Als je niks verstandig te melden hebt, hou dan je waffel, of vertel wat leuks waar we met zijn allen om moeten lachen. |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
We weten allemaal om welke winkel het gaat, maar er zijn hier mensen met lange tenen. Als er iemand een link plaatst naar die betreffende "orginele" jet, kun je erop rekenen dat ze weer gaan jammeren. Maargoed, daar bij jeweetwel heb ik al reviews gezien over de F18, zelfs met 1000mah packjes schijnen die zelfs nog lekker op te gooien. Niet bijster snel, maar moet dat wel bij zon klein beestje vraag ik me af. Het mailtje is al onderweg met de aanvraag of er misschien eens een paar mee kunnen in de container naar frankfurt. Misschien issie dan 70 euro ipv 60, maar goedkoper is et altijd. Wie weet.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #79 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
| Citaat:
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog | |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ik heb hem gewoon bij rctechnics gehaald. Goede service en indien op voorraad lekker snel thuis
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #83 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 37
| Citaat:
| |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Lid sinds: 26 september 2007 Locatie: Tilburg
|
Heb mijn F-18 gewoon bij Verspaget (Eindhoven) besteld voor € 89,00. Mooie nieuwe site. Vrijdag besteld en vandaag met TNT bezorgd. Hij heeft er genoeg op voorraad. Groet, Mark
__________________ Kyosho Focke Wulf FW 190, Savex Spitfire 1/8, X-TRA 40, Nanojet F-86 Sabre, Modelvliegclub BLC, Tilburg |
| | |
| | #85 (permalink) |
|
Ook sabre's op voorraad?
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #87 (permalink) |
|
Ik wel maar het werkt wat aanstekelijk hier
| | |
| | #88 (permalink) |
| Lid sinds: 6 oktober 2003 Leeftijd: 28
|
Mijn f-86 heeft een heel vreemd probleem! heb vandaag de maiden gemaakt 2 accu's leeg gevlogen zonder problemen! Tijdens de 3e accu kwam ik laag en langzaam aanvliegen met het gas uit en gaf vervolgens volgas toen het model van me af vloog, de f-86 ging opeens recht omhoog (full elevator) zonder dat ik iets deed. Meteen me gas uit gedaan en een noodlanding gemaakt. Gelukkig dat ik niet hard vloog en laag bij de grond. Er was alleen 1 piepschuim brandstof tank los gekomen. Bij het model aangekomen stond de elevator helemaal omhoog! Toen ik even gas gaf ging de servo weer naar het neutraal punt. Het probleem na 3 accu's Als ik gas geef gaat ook de elevator servo omhoog maar niet altijd. Het lijkt erop dat de elevator servo een glitch heeft of word gemixt met het gas kanaal. Als ik bijv. 10% gas geef (het gaat zowel van het neutraal punt tot volgas) gaat soms de elevator servo ook 10% omhoog. De servo doet het verder goed. setup: Jpower f-86 1000mah 3s zippy 20c met 2mm gold plugs Spektrum DX6i Spektrum ar6110e Hier een filmpje van de maiden, verder ben ik best blij met de f-86 alleen schrok ik wel erg van het servo probleem / bijna einde van het toestel. Wat kan dit zijn? |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Ligt je ontvanger toevallig dichtbij of bovenop je regelaar? of liggen je stroomkabels langs de ontvanger of servokabels? misschien maar even een nieuwe servo erin zetten, dan weet je zeker dat daar het probleem niet in ligt.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |