![]() |
| | #121 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2006 Locatie: vlaardingen
|
Ik zou eerst maar eens proberen te vliegen met dat ding . Wat ben jij lang bezig met dat ding voor hij een keertje vliegt zeg.
__________________ Jepe spitfire ,Jepe reno mustang, Jepe A4 ,jepe pyranha , blizzard, bullet , funjet 6s, sunracer,schubeler vector 10s, trex 700,Sundowner 50 op 8s ,Henseleit TDR |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
Dat komt omdat ik niet aleen hier mee bezich ben Heb in de tusentijd een dochter gekregen en ik ben aan het verhuizen Ook heb ik veel overgewerkt omdat het druk is En had ik ook nog wat auto restouratieopdrachten af te ronden Maar het einde is in zicht |
| | |
| | #124 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 59
|
Als je afschiet met een bungee zorg in ieder geval dat er genoeg trekkracht op staat wij gebruiken altijd 2 elastieken parallel.
__________________ Schreiner Albatros L39,JTM Albatros L39,Jetarrows Vampire,Jepe Reno Mustang,Tamjet F16,Aeronaut Panther,Sundowner 50, |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 40
|
Hallo Jeroen, Een paar foto's zouden leuk zijn Verder succes met je maiden. Freek
__________________ http://tinyurl.com/http-depronlaagdekker |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
Zo het kliteband om de accu vast te zetten zit nu ook in de romp ik heb kliteband van tesa gekocht na ik voor de eerste keer de accu had geplaatst en daarna de accu er uit probeerde te halen kwam ik er achter dat dit spul vreselijk sterk vast zit men hele houten bakje brak uit de romp vandaan zelfs zonder dat bakje zat de accu zo vast dat ik echt moeite moest doen om hem er uit te trekken ik heb nu de band wat smaler gemaakt op de accu nu is i net knap te verwijderen maar zit in zo vast dat i er niet uit valt alles zit er nu in ik wil aleen nog een schuifje maken om de raamkap vast te houden maar hij kan vliegen ik ben erg benieuwd Laatst gewijzigd door j.weel; 31 januari 2012 om 12:33 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |