![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2006 Locatie: katwijk a/d rijn Leeftijd: 20
|
Haloo, hier foto's en kort bouw beschrijving van een Sapac F-16 ![]() ![]() ![]() ![]() bewijs van Graupner Rebrand van Sapac ![]() ![]() ![]() Servo's verwijdert om plaats te maken voor Hextronic D-MG16 servo's ![]() ![]() ![]() ![]() .![]() ![]() ![]() op de site stond 70mm EDF, in manual word 64mm gezegd, en hij zit al vast gelijmd, dus kan het niet na meten
__________________ FPV || FPV || FPV || FPV || |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
elevons gelijmd, DMG16 servo's passend gemaakt, fan opgemeten: 70MM fan vastgelijmd met epoxy. en even alles in elkaar gepast, ![]() ![]() komt een 3S 2650mah 40C van HK in te liggen bij meer reacties ook meer foto's
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Verwachte topsnelheid zal denk ik rond de 80/90 komen met standaart setup, motor en fan zijn ook blij met een 4S, alleen andere regelaar kopen als ik meer snelheid wil, het is me eerste edf dus het hoeft allemaal nog niet zo heel snel te gaan komt geen gyro in, wat is het voordeel hiervan?
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Putten
|
adop heeft wel gelijk ik heb een F16 phase3 en met sapac setup zou die ook prima op 3S te vliegen zijn. op youtube ook meer dan genoeg filmpjes te zien zelf de eerste keer geprobeerd en met een beetje vliegkunsten ging dat ook wel, maar (daar ist tie dan) na een vlucht of 2 maar een 4S erin gestoken en ik moet je zeggen dat vliegt een stuk beter en je hebt ook meer controle want met meer vermogen is gewoon beter vliegen, en je kan het model makkelijker uit een bepaalde situatie redden. ik zeg als hij het aankan gelijk op 4S zal je beter bevallen succes en effe laten weten hoe en wat natuurlijk gr Albert |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
ik heb net gemeten, met een 25C 2200mah 3S, 850gram auw, 600gram statische trust, accu die erin komt heeft 35C tot 45C piek, dus iets meer thrust. is oke toch?
| | |
| | #15 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 september 2008 Locatie: Katwijk ZH Leeftijd: 20
|
Denk dat het wel leuk wil vliegen zo, maar natuurlijk minder sportief dan 1:1...
__________________ 'Communicatie is zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten.' |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |