![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2010 Locatie: Utrecht Leeftijd: 32
|
Afgelopen weekend sprong er een boom voor mijn Parkzone Habu! Nu ben ik op zoek naar een nieuwe Habu pnp. Nu merk ik dat vrijwel alle voorraden bij de (internet)winkels zijn opgedroogd. Wie weet er nog een adresje waar ik er een kan aanschaffen voor een nette prijs? Tevens hoorde ik (weet niet zeker of het waar is) dat de Parkzone Habu uit productie is genomen. Weet iemand al meer over een eventuele opvolger van dit toestel? Ben benieuwd naar jullie reactie(s)! Groeten, Bob Laatst gewijzigd door B-O-B; 9 februari 2012 om 11:59 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2010 Locatie: Utrecht Leeftijd: 26
|
is dit iets voor je: Parkzone Habu Hochleistungsjet PNP |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2011 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 39
|
De PZ Habu wordt idd niet meer gemaakt. Je zal dus mazzel moeten hebben er er ergens nog een vinden, of op zoek gaan naar een alternatief. Die zijn er volop. Deze bv: Modellbau Lindinger Onlineshop |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Hier ligt nog een BNF versie: Parkzone HABU EDF - Modelvliegtuigen - Elektro modellen - Parkzone HABU EDF - Model Aircraft Company
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2010 Locatie: Ninove (BE) Leeftijd: 34
| www.precoshop.be heeft ook nog een BNF staan. Hij staat er al vrij lang en geraakt niet verkocht. Je kan misschien een mooie prijs vragen indien hij de AR500 bvb uithaalt... Greetz Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
__________________ T-Rex 250 - 500 EFL - 600 EFL Pro / Blade 450 / Eflite Yak - Habu - Extra 300 Come fly with us ! http://www.flynjoy.be |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Gebruikter LucasT had nog één rondslingeren waar hij vanaf wilde (en die ik niet moest hebben dit terzijde Ook bij www.aerobertics.be op voorraad of navragen bij de aanwezige winkels op dit forum. Stevo
__________________ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2010 Locatie: Utrecht Leeftijd: 32
|
Hoi D-J, Emanuel, Berto, Thierry77 en Stevo, Heel erg bedankt voor jullie tips! Ik ben weer voorzien van een nieuwe Habu en heb de boom laten kappen Groeten, Bob |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |