![]() |
| | #92 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 augustus 2005 Locatie: Den Haag (lid GMVC) Leeftijd: 39
| Citaat:
Vandaag weer ff wezen vliegen; toch een leuke kist en ook de snelheid valt niet tegen, gezien het concept. Met 5 minuten "+50% throttle" heb ik 2800 mah van de 3600 mah over in de lipo's; heel mooi voor de levensduur en goed voor 7-8 minuten vliegen. Doordat de lipo's (20-30C) redelijk licht belast worden (minder dan 10C), blijft de spanning ook mooi op peil.
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 | |
| | |
| | #96 (permalink) |
| Lid sinds: 17 april 2008 Locatie: Delfzijl Leeftijd: 30
| http://parkflyerplastics.com/cart/in...roducts_id=177 Aan het eind van het draadje waar jij je thumb vandaan hebt... Aangezien zij ook de fabrikant zijn, denk ik je beste optie. Heb alleen zo gauw niet kunnen zien of ze buiten de VS versturen.
__________________ Kyosho Calmato 7,5cc :: EZ* :: MPX Gemini :: MPX EZ-Glider Pro :: HVP PBY-6A Catalina :: E-Sky Dauphin :: Graupner U-16 :: E-Flite F15 :: mini L-39 |
| | |
| | #97 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 augustus 2005 Locatie: Den Haag (lid GMVC) Leeftijd: 39
| Citaat:
We hebben een beroemdheid op ons forum: Evander Holyfield: Only 4-Time Boxing Heavy Weight Champion Of The World
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 | |
| | |
| | #98 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 32
|
Is de Twister te hand launchen met de standaard motor? Is het een echte EDF trainer en weet iemand of het makkelijker vliegt dan de HK Alpha Jet (die als EDF trainer wordt aangeprezen)? Vliegt ie een beetje met de standaard motor of is het net aan? En hier Modellbau Lindinger Onlineshop moet er zeker nog een 60A ESC, 4 servos en 3S accu erbij?
__________________ MPX Easystar / PZ T28 / Calmato Sport 40 / SiG 4-Star 60 / MX12-35mHz / MX16 HoTT 2,4 GHz |
| | |
| | #99 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2009 Locatie: Hoboken, Antwerpen, Belgie Leeftijd: 37
|
Neen de HK alpha jet is een veel betere EDF trainer dan de twister. Wil niet zeggen dat het een moeilijk toestel is maar het vliegt ook maar zozo met de standaard motor vind ik. Veel beter doet die het met een upgraded motortje erin. Handlaunchen met de standaard motor vond ik altijd maar nipjes tot niet lukken. Met een andere motor erin is het handlaunchen zeer goed.
__________________ Mijn video kanaal ===> http://www.youtube.com/user/DaveBalliu Powered by futaba and hobbyking |
| | |
| | #100 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 32
|
Maar in welk opzicht is die Alpha een betere trainer dan? Eigenlijk moet je dus van beiden de motor upgraden..? Bij de Twister zit er geen ESC en geen servo's bij, bij de Alpha moet je de ESC vervangen, servo's heb je al. Maakt eigenlijk niets uit dus? Bij beiden moet je ongeveer hetzelfde vervangen. Die Alpha is wel groter dus beter zichtbaar, nadeel voor mij is dat is pas gaat op 4S en die heb ik niet liggen. Vind alleen de kleuren eigenlijk lelijk. Jammer dat ie niet in het wit of grijs komt. Is ook niet op voorraad bij het DE warehouse. Misschien dan een Parkzone Trojan..? Zit alles al bij, ESC schijnt redelijk te zijn. Accu en ontvanger erin en vliegen maar. Die Parkzone Wildcat is ook heel erg afgeprijsd..
__________________ MPX Easystar / PZ T28 / Calmato Sport 40 / SiG 4-Star 60 / MX12-35mHz / MX16 HoTT 2,4 GHz |
| | |
| | #101 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2009 Locatie: Hoboken, Antwerpen, Belgie Leeftijd: 37
|
De alpha vliegt gewoon nog makkelijker dan de twister. De twister is op 3s gewoon een ultra trage vlieger en gaat dus niet vooruit (imho) Een pz trojan is een zeer goed vliegtuig (heb ik ook liggen) en daar is eigenlijk alles goed aan. De wildcat is ook zeer leuk maar kan ik niet goed zien in de lucht door de kleuren die dat toestel heeft.
__________________ Mijn video kanaal ===> http://www.youtube.com/user/DaveBalliu Powered by futaba and hobbyking |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |