![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 november 2009 Locatie: Haren Leeftijd: 29
| Citaat:
Voor ons noordelingen is Tynaarlo een superplek. Wij moeten altijd ver rijden...
__________________ I always wanted to be somebody, but then I realized I should have been more specific... | |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2004 Locatie: Harderwijk Leeftijd: 32
|
Wie gaat er dan ook in het hoge noorden wonen?............ haha Maar afgelopen zondag een hele leuke en gezellige dag gehad. Niet echt goed voorbereid want we hebben pas zondag ochtend besloten met welke auto (van de 4 die we mee hadden) we gingen rijden, haha. De auto van John hebben we gepakt en die verder klaargemaakt, transponder erin, motor erin (nadat ie een uurtje had ingelopen). Toen hebben we er nog een paar rondjes mee gereden en hij ging op zich wel lekker. Ik was degene die de eer had om ons te "kwalificeren". We reden de vierde tijd (snelste ronde telde, maarja, over 6 uur, hoe belangrijk is dat Om 11 uur precies was het startsein en konden we vertrekken voor 6 lange uren. Dat lange viel trouwens best mee, voor je het weet hoor je dat je nog maar een half uurtje moet rijden... Maar de eerste helft van de race lag de auto eigenlijk helemaal niet goed. Elke keer de achterkant uitbreken in de bocht, was niet echt heel makkelijk om mee te rijden (sorry Klaas en Erik). Nadat we op een gegeven moment nieuwe achterbanden erop hadden gezet ging het super en lag hij in de bochten ook goed. In het laatste half uur lagen we zo goed als gelijk met het team van MRC-racing uit Culemborg. Ik wou in mijn beurt nog een voorsprongetje opbouwen, want John reed de laatste 15 minuten, we hadden immers nog een accu wissel te gaan. Voor ons een geluk dat de auto van MRC-racing langzamer ging (achteraf bleek dat de voorkant helemaal op de grond lag) zodoende kon ik Leo voorbij.... John moest dus de voorsprong behouden en uiteindelijk kwamen we met 4 rondes voorsprong over de streep. We zijn uiteindelijk 7e geworden. Toch wel netjes met een geheel on voorbereid team en auto, haha. De volgende keer zeker weer! groetjes, Martijn (team RC Hotwheels Deventer) foto van alle auto's voor de start:
__________________ TOP Photon | Stockcar 1/8 #44 | CRC: 1:12 | Tamiya: F103 & M03 & TT01 | Ansmann: Buggy X2 2WD |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |