![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2009
|
Ha, Ik wou mijn lipo accu vanmorgen opladen met een IMAX B6 Lader. Maar naar 20Min. zegt de lader ''CONNECTION BRAKE'' En dan stopt hij. Ik laad hem daarna weer overnieuwd en dan laad hij gewoon zonder ''CONNECTION BRAKE'' Te zeggen. Weet iemand waarom hij dit zegt? Alvast Bedank Groetje Monsterbuggy |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
dan heeft er een draadje slecht contact gemaakt. Waarschijnlijk je balance kabeltje. Stekkertje even controleren op vuiligheid
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen M-03/T3-011 (in aanbouw)/Transponder 6609697 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 maart 2006 Locatie: prov.Utr./ Utr.
| oh nee??: http://www.milehighrc.com/images/acc...axB6manual.pdf staat toch bij de error codes, de verbinding met de batterij is verloren gegaan, kan zijn batterij beschadigd is of 1 van de cellen ... edit : al opgelost door TS Laatst gewijzigd door Q Racing; 25 april 2010 om 11:29 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2009 Locatie: eeklo Leeftijd: 33
|
mijn lader is dezelfde, het is gewoon je ballans kabeltje die niet goed zit, heb ik ook al een paar keer voor gehad
__________________ e-revo brushless edition, e-maxx brushless edition, E- revo brushless edition 2 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ansmann, connection brake, imax b6, lipo, monsterbuggy |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |