![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Dan heb jij een andere VSM dan wij kennen.....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2009
|
Ohhh.... Nu snap ik jullie, Jullie bedoelen dit:Wanneer alles is aangesloten kan je beginnen met het instellen van de Speed Meter, er kan gekozen worden tussen M/h of Km/h. Wanneer de Speed Meter op Km/h staat, kan je de omtrek (in mm) instellen van het wiel waar je sensor op zit. Ik heb de auto aangezet (niet gestart) en de auto vijf omwentelingen vooruit gereden, hierna de afstand op gemeten en door vijf gedeeld. Dit is dan een goed gemiddelde van de omtrek van het wiel. Wanneer je 1 omwenteling neemt scheelt zomaar 1 of 2 mm. Waar dit in zit weet ik ook niet, maar het zal wel met speling te maken hebben. Wel weet ik dat ze dit ook zo met 1/1 auto's doen. De speed meter heeft 5 functie's: de actuele snelheid -maar de meeste onder ons kunnen niet zo hard rennen en deze functie is dan eigenlijk nutteloos-, het voltage van je accu pack -dit is wel handig, want je weet wanneer de accu leeg raakt-, de totale afgelegde afstand in kilometers sinds je de Speed meter hebt geïnstalleerd -deze wordt niet gereset als je de auto uitzet-, en de afgelegde afstand in kilometers, sinds je de auto hebt aangezet -deze wordt wel gereset als je de auto uit zet-, en natuurlijk de maximale snelheid die de auto heeft bereikt sinds hij aangezet is -deze wordt ook gereset als je de auto uit zet-. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Of een radargun ... Dat scheelt weer nutteloos gewicht in je auto Die van Bushnell werken prima Zelfs een 1/16 is daar mee te meten
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2009
|
Ik heb hem nu binnen en ik heb met een radargun (ook van bushnell) gemeten en die venom speed meter en er zit maar 3KM/H verschil tussen... en het apparaatje weegt maar 87Gram
__________________ Groetjes Mike! Traxxas Rustler bijna helemaal ALUMINIUM! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| auto, berekenen, mike vermeulen, snelheid, venom speed meter |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |