![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo het klepje gaat inderdaad kl... open en dicht, ben dus niet de enigste die er last van heb, net als de achterassen in elkaar zetten van de 2wd slash, daar heb je van die metalen kruisjes die moet je in het kunstof as uiteinden klikken/proppen/wringen, het is me nog niet gelukt,grrrrrr gisteravond aan het klooien geweest en schoot het metalen kruisje uit mn tang weg,vanochtond bij daglicht terug gevonden in de tuin, loop nu me al weer op te vreten ligt het aan het weer of aan mn agressie omdat het niet lukt,kan ik nou geeneens 2 van die kruisjes in een as steken???!!!!ik heb toch geen 2 linker handen, mvg markioo |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 januari 2009 Locatie: Enschede
| Citaat:
succes.
__________________ Traxxas E-Maxx Brushless Edition-Traxxas Slash 2WD (VXL)-Mini-Z MR02 LM - Mini-Z MR03 LM - Mini-Z F1 - Mini-Z AWD - Sanwa M11 - | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
| Citaat:
Traxxas Support FAQ - [How To] Install u-joints=
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen M-03/T3-011 (in aanbouw)/Transponder 6609697 | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
en zo lastig is het eigenlijk niet eens om die dingen erin te krijge....staan zelfs filmpjes van op youtube
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
| Dit is toch geen draadje waard Tis echt weer vakantietijd
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |