![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2010 Locatie: limburg! Leeftijd: 24
|
is toch logisch dat je iets het liefst bij de winkel zelf koopt. ik bedoel, dichter bij de bron kun je niet zitten. staat er ergens dat jij verplicht bent om mij te antwoorden als dit topic je niet bevalt? het ging mij erom of meer mensen het probleem hebben dat ze niet bij die shop kunnen bestellen. ik zie het probleem niet als iemand een heel normale vraag stelt?? het is toch niet zo gek dat je als behinner liever even vraagt naar waar andere kopen, zodat je uiteindelijk weet welke winkels goed zijn? |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Vind ik idd niet gek!! Je zoekt dan toch even de NL site op. Helaas is deze niet meer actief (althans niet meer bestellen) Roelof gaf overigens wel een goede tip! Roelof: Ik snapte je wel, maar legde het verband iets later
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Langzamerhand komt er een beetje meer sfeer op dit forum in het auto gedeelte! Hiep-hiep-HOERA! Meer van zulke posts svp SSI gaf wel gewoon normaal antwoord op de topic titel btw! Waar: Shop! - Hoe: Geld! (Ik dacht, ik leg het even uit...)
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |