![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2010 Locatie: limburg! Leeftijd: 24
|
Hallo! ik had even een vraagje aan jullie. op mijn vorige topic (welke stuurservo```) kwam nogal vaak de reactie, dat een savox servo vrij goed is. mijn standaard servo heb ik net naar de eeuwige rc velden gereden en nu wil ik dus een nieuwe. alleen kan ik op de site van savox geen producten in het winkelmandje doen, kun je deze servo'snog ergens anders bestellen? heb al een mailtje gestuurd naar savox hierover (vorige week) maar niets gehoord... groetjes! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2009 Locatie: heerhugowaard Leeftijd: 32
|
ik weet dat ze bij RCracingtwente tekoop zijn en volgens mij ook bij liquid. maar als je bij google savox intikt en dan pagina's alleen in nederland aanvinkt zul je denk ik wel meer winkels vinden
__________________ Rustler Vxl/Slash 2WD/Tamiya TB02 Brushless/ Tamiya TB02 Brushed/Tamiya Baja king/Tamiya TB EVO3/Venom GPV-1/TT01 brushed/traxxas rally VXL en alles met spektrum dx3s |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
bedankt! helaas is het niet degene die ik moet hebben, staat ook niet op die site. maar bij rcracingtwente zie ik hem wel. dus ga ik hem daar bestellen, maar eerst even wat reviews over die shop zoeken |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Had je deze link al gevonden?? Savöx Servo Shop Dit moet de link zijn naar de Nederlandse importeur. Bij de contactinfo staat ook een tel.nr. etc. Edit: Hmmm. Hier ook geen winkelwagentje... Ws bedoelde je deze site?
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog Laatst gewijzigd door RCW; 9 juli 2010 om 08:35 Reden: Hmmm |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Savox wordt nu geleverd via Pro-models ofwel Protech. Iedere winkel die Protech verkoopt kan die servo's leveren.... En hoe te kopen???????? Nou, je gaat naar die winkel, je zegt 1 Savox 125x servo naar jouw smaak, legt geld op de toonbank en zeg eventueel "doe ook nog even..... [vul maar in]" en ga dan tevreden naar huis.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
goh roelf, dat ik daar nu niet opgekomen ben, als je de eerste post leest zie je dat dit gaat over de savoxservo shop waar ik, maar naar verluidt ook andere, geen winkelwagentje te zien krijgen. ik ga hem gewoon bij een andere site bestellen want hier doet die savox shop nog steeds niets, misschien dat het aan de explorer ligt? ik heb firefox.. dank voor alle reacties!! |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Je moet ook niet meer bij die shop zijn, zij importeren die servo's niet meer.....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Kijk dat is dan weer ander nieuws...Het was me wel al opgevallen dat Meneer Banaan (als ik het wel heb) niet meer zo actief in de RC is...enzo Wordt het toch naar de (online) Protech shops gaan
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Meneer Banaan is volop actief in de RC maar niet meer met Savox.... Maar dat doet er niet toe, blijkbaar had je mijn eerdere bericht over Pro-models niet zo groed begrepen. Stille hint: 1 van de sitesponsoren "Hobbymaniac" heeft Align servo's, de DS610 en DS620 komen bij Savox vandaan en zijn identiek aan de 1257 en 1258 en zijn daar zeer goed betaalbaar.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 20
|
Bij een shop en met geld. Serieus...
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 20
|
Heb ik gedaan. Nogal logisch dat je servo's kan kopen bij andere winkels dan alleen savox zelf... Beetje google kan geen kwaad he
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |