![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2010 Locatie: Odijk Leeftijd: 16
|
Hallo allemaal, Ik wil binnenkort de Losi Speed-t gaan kopen maar ik hoor allemaal mensen praten dat de lossi capasitator(of hoe dat ding ook heet) die aan de buitenkant van de esc zit er wel eens afsmelt bij mensen . ook hoorde ik dat de levensduur van de xlerion setjes van 1/10 erg kort is . zou deze auto dus een verstandige keuze zijn of niet?mvg, Paul Benard
__________________ Traxxas Bandit/Rustler VXL(omgebouwd) Met ezrun sc-8 combo @ 147kmh, 2S 4000MAH en 5000MAH 30C Zippy Lipo, 4S 5000MAH 30c Turnigy Lipo, Trophy Truggy Flux |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 18
|
Ik heb met die setjes nooit last gehad. De koper die de combo van mij kocht spijtig genoeg wel. Dus is het een aanrader? ik weet het niet. Mocht de esc het begeven steek je gewoon een andere want de speed-t is niet overdreve duur..
|
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2010 Locatie: Odijk Leeftijd: 16
|
tja. ik ben namelijk zo aan het twijfelen
__________________ Traxxas Bandit/Rustler VXL(omgebouwd) Met ezrun sc-8 combo @ 147kmh, 2S 4000MAH en 5000MAH 30C Zippy Lipo, 4S 5000MAH 30c Turnigy Lipo, Trophy Truggy Flux |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 18
|
Ik heb de wagen zelf gehad he. Doorverkocht aan een vriend en de combo aan iemand anders. We hebben op dat chassis een ezrun regelaar gezet met mamba 5700 motor. Werkt prima. De motor van de losi is goed hoor. Maarja de regelaar twijfel ik dus. Aangezien mijn koper er serieuze last mee had.. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |