![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 november 2008 Locatie: Westzaan, NH Leeftijd: 15
|
Hallo allemaal. Ik heb een thunder tiger phoenix die ik misschien terug ga inruilen voor een robitronic brushless stinger met 2.4 ghz. Hij ziet er wat sterker uit en de onderdelen zijn makkelijker verkrijgbaar in NL. bij realstuff en minicars. Ik ben denk ik ook van plan om een graupner ultramat en een lipo te kopen Heeft er iemand ervaring mee? Maiestas
__________________ Robitronic Stinger EST-BL! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2010 Locatie: Odijk Leeftijd: 16
|
De onderdelen zijn idd makkelijk verkrijgbaar. maar als je de stinger neemt zou ik wel de brushless versie nemen. gaat lekker hard en heeft mooiere body en kost maar een pietsie meer. als lader is de graupner ultramat een goede keuze. maar wat je ook kan doen is: je gaat naar hobbyking.com je kiest de turnigy accucel 6 je kiest een zippy 5000mah 20c lipo een lipo sack en een lipo alarm. dan kom je uiteindelijk op het zelfde geld uit en dan heb je de brushless stinger!! maarja verwacht niet te veel van me want ben zelf ook een beginnertje.
__________________ Traxxas Bandit/Rustler VXL(omgebouwd) Met ezrun sc-8 combo @ 147kmh, 2S 4000MAH en 5000MAH 30C Zippy Lipo, 4S 5000MAH 30c Turnigy Lipo, Trophy Truggy Flux |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 18
|
Even ter aanvulling , hoe hoger de C waarde van een lipo hoe krachtiger die is dus met een 20C en zware brushless set ga je niet veel doen. Ga richting 30C~50C. Eigenlijk als je dit kan ruilen en je zal zelf wel weten dat het beter is of in je voordeel is waarom vraag je dit dan. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
bedankt, ik was ook van plan brushless te nemen met 2.4 ghz ik ga miss een graupner ultramat 8 en later een team orion lipo ofzo (molekular pack schijnt goed te zijn) olii- bedankt voor je info! Ik wist dat niet eens! ik vroeg alleen of ie snel kapotgaat met normaal gedrag of zo iets. Heb je een lipo alarm nodig? :O
__________________ Robitronic Stinger EST-BL! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 18
|
Lipo alarm weet ik me niet goed weg mee. Ik snap niet waarom het dient. De ultramat lader laat zijn alarm afgaan als er low voltage is ed. En de recente regelaars zijn allemaal voorzien van low voltage cut-off. Dus zie het nut niet in van een alarm. En als je rijdt voel je zelf zeer goed wanneer een lipo leeg is..
|
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Hallo olii. Oke daar heb je wel gelijk in. maar je wilt wel het maximale veiligheid hebben hé. Ik dacht ook eens later andere wielen te kopen want die originele slijten echt snel en de velgen zijn een beetje lelijk. hier achter: 1:10 chroomvelgen+dwarsspikebanden (2) - Complete wielen voor stadiumtrucks, Trug - Conrad Electronic of 1:10 chroomvelgen+multipinbanden (2) - Complete wielen voor stadiumtrucks, Trug - Conrad Electronic hier voor : 1:10 chroomvelgen+gegroefde banden (2) - Complete wielen voor stadiumtrucks, Trug - Conrad Electronic wat is eigenlijk beter spikes of multipin? dank u
__________________ Robitronic Stinger EST-BL! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 9 maart 2011 Locatie: Stiens,Friesland Leeftijd: 21
|
heb ik ook is een leuk karretje heb 3 20c lipos en een team orion lader erbij rijdt leuk
__________________ Robotronic Stinger est. BL + 3 3000 MaH lipo's + Team Orion Advantage Lipo Edition |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |