![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2010 Locatie: Uden Leeftijd: 17
|
Hallo, effe een verslag over de acedemy str-4 ![]() Nadat ik de academy 4 jaar heb gehad wil ik jullie even vertellen dat een auto van 120 euro ( kit ) echt wel goede kwaliteit heb als je het dan vergelijkt met een tamiya tt-01, tb-03 ( mijn mening ) Heb intussen al 8 motoren afgereden, 9 setjes banden, 2 regelaars, 8 accu's ( 3000- 45000 mah ). De motoren waren 12-18 turns. De auto is volledig gekogellagerd. Ollie gevulde schokdempers. Metalen transmissie en aandrijving. Als ik nu naar de auto kijk lijkt het wel ofdat er niks mee aande hand is. Het diff ziet er nog bijna nieuw uit, zelf het motortandwiel ( origineel is nog goed ) Spur heb ik al 2 keer vervangen. Sommige onderdelen van tamiya passen er ook op. Maar die van academy zijn niet zo duur, dus ook een voordeel. Het onderstel zit nog steeds er super goed uit, geen speling of loss zittende delen. Dus echt een aandrader als je een auto zoekt waar je heel lang plezier van kan hebben. (Ik rij iedere dag, ook al regend het, vriest het, behalve als er sneeuw ligt Hebben jullie ook ooit zoiets meegemaakt bij een auto en die niet zoveel gekost heeft. Hebben jullie nog tips of zo. Binnen kort nog een carson e-stormracer erbij
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |