![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2010 Locatie: Oostende,Belgie Leeftijd: 15
|
Ik mag een auto uitkiezen voor m'n verjaardag. Het enige is dat ik niet echt kan kiezen.. Ik dacht aan de Traxxas Slayer Pro 4x4. Elektro of brandstof het maakt niet uit. Liefst met veel snelheid,en geen kit. Ik bestel ze altijd in een modelbouwwinkel dus liefst een bekend merk! Omdat het een elektro of brandstof discussie is heb ik nog een discussie geopend op het brandstof forum. Greetz,
__________________ E-Revo 1/16 VXL - Slash 2WD - TT-01 - SC8e |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juli 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
@TS, Wellicht kun je beter vermelden waar je wilt rijden (ondergrond etc.) zodat de mensen je van beter advies kunnen voorzien.
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
De ondergrond waarop ik meestal rij is asfalt of gewone tegels(op een groot plein ofzo) Met m'n e-revo 1/16 ga ik soms op strand gaan rijden.. De enige parking hier is 3 of 4 km verder.(want ik woon in een toeristenstad) Of ik rij gewoon op de zeedijk (tegeltjes) Greetz
__________________ E-Revo 1/16 VXL - Slash 2WD - TT-01 - SC8e |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 25 januari 2010 Leeftijd: 13
|
Dan is de Stampede VXL ook een aanrader Op strand en ruw terrein doet hij het goed maar of asvalt niet. Dan zou ik kiezen voor een Slash 4x4 goed voor asvalt en ruw terrein. De Stampede VXL gaat wel met 3S LiPo 100KMH dus als je op strand zou rijden zou ik de standaard accu erin laten zitten want anders rolt hij zo om. Bij de Slash 4x4 rolt hij minder snel om dus kun je overal goed rijden maar houd er rekening mee dat de Slash 4x4 ook kan omrollen.
__________________ E-Revo VXL 1/16 (Merv) met 3S = Kogel
|
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Even offtopic... Aan diegene die auto's aanraden waar ze 1: geen ervaring mee hebben en 2: argumenten gebruiken die nergens op slaan... Stop daar is mee, als je geen ervaring met een auto hebt reageer dan niet! en @ melvin, je leert al beter typen . Nu nog punten en hoofdletters gebruiken..
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Maar in mij Slash 2WD heb ik wel een 12t trinity brushed motor zitten,dus mag hij niet op het strand rijden..
__________________ E-Revo 1/16 VXL - Slash 2WD - TT-01 - SC8e | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 17
|
de slash 4x4 en de 2wd zijn een wereld van verschil zal ik maar zeggen de 4x4 heeft veel meer grip in bochten hij trekt sneller op omdat hij 4wd is en hij is brushless en omdat je nu in je slash een borstel motor hebt zal het een stuk sneller gaan en de 4x4 is het zeker waard. en Melvin stop eens met nutteloze adviezen je hebt niet eens ervaring ermee.
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: Hengelo(ov) Leeftijd: 17
| en wat voor model van 350 euro raad je hem aan van hpi of traxxas? Ik zeg de traxxas e maxx brushed Traxxas E-Maxx met 2,4GHz zender TRX3903 - |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |