![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 32
|
klopt had ook al geprobeerd om het stekkertje andersom in de ontvanger te doen,werkt dan helemaal niet.
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
joh echt waar?! das net het probleem ik rij met 2 wagens op die zender en de ene stuurt goed en de ander verkeerd.dus ipv elke keer het knopje omzetten vroeg ik me af of ik ook de servo aan kan passen.
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 november 2009 Locatie: hoogvliet
| Citaat:
toch moet het zo st naar de ander kant zetten .zo doe ik het ook.naar die zender is voor een wagen anders moet je de dx3r nemen of s model
__________________ monster energy 4x4slash vxl pro mod Laatst gewijzigd door hans wesley; 16 juli 2010 om 23:03 | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 21
|
Bij m'n digitale Hitec zou je wel de draairichting kunnen omdraaien volgens de website. Maar dan moet je zo'n USB link/program card hebben om je servo te programmeren en dat heb ik wel niet.
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2009 Locatie: Alphen a/d Rijn Leeftijd: 35
|
Heel irritant ja, ik heb inmiddels 2 servo's naar de klote geholpen door de om te solderen. Ik zag een paar tutorials op internet waarin werd uitgelegt hoe dat werkt, mooi dus niet. Volgens mij zijn die tutorials vrij oud en mijn servo's vrij nieuw (china shit). In deze servo's zaten dus de motortjes op de printplaat gesoldeerd, geen probleem, ik heb ze er af gesoldeerd en omgedraaid, vervolgens 2 draadjes intern omgedraaid maar geen succes. Heb nog van alles geprobeerd, draadjes in alle mogelijkheden geprobeerd, motor weer terug gezet maar steeds geen succes. Je kan trouwens een servo-reverse kopen, die zet je tussen de ontvanger en servo, dan is het probleem ook oppgelost maar ik vond het wat te duur. 30 euro.. duuhh, leuk die prijzen hier in nederland |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2010 Leeftijd: 31
|
ik had een probleem met mijn stuur servo maar de informatie die in dit forum staat heeft mij enorm geholpen bedankt daarvoor het probleem was als ik op de zender naar links stuurde ging mijn auto naar rechts en nu moet ik nog zorgen dat hij recht gaat rijden
|
| | |
| | #25 (permalink) |
| hoeft niet elke keer opnieuw te binden hoor,gewoon wagen aan en hij doet het.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |