![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 31
|
ik heb een vraagje is het mogelijk om de draairichting van een servo om te draaien? ik heb een savage flux en heb daarbij een dx3e gekocht ,nu heb ik er een slash 4x4 bij en een extra ontvanger erin gezet maar als ik met de slash rij moet ik steeds mijn stuur van neutraal naar reverse zetten.kan dit ook via de servo zelf?
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
|
Kun je niet gewoon twee verschillende modellen instellen op je zender?
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Als je kunt solderen kan het wel. Je moet de motorpolen omdraaien en de 2 buitenste poten van de potmeter. Je kunt ook op zoek gaan naar een servo met de juiste draairichting, de draairichting is merk afhankelijk. Nee, de DX3E is een hele simpele zender.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk Laatst gewijzigd door Roelof; 16 juli 2010 om 17:13 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Niet de buitenste poten van de servo. maar de buitenste aansluitingen van de potmeter (en de twee aansluitdraden van de motor) omwisselen. Als je een servo hebt waarbij motor direct op de print is gesoldeerd, dan wordt het een stuk lastiger, zoniet onmogelijk.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 31
|
ik ga me maar niet aan het om solderen wagen,als de andere servo niet werkt,blijf ik maar het knopje omzetten.
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat:
Oeps, was weer iets te snel met het typen.... dat bedoelde ik ook.... Zal het aanpassen.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |