![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 oktober 2009 Leeftijd: 29
|
beste forum-leden. na het opknappen Ben ik weer op het koperspad geslagen voor een nieuwe rc wagen nu is mijn vraag wie heeft er iemand een goede electro-opties voor mij?? schaal maakt niet uit ik vind een revo of een slash1/16 waarschijnlijk net zo leuk als de 1 op 10. Eenige voorwaarden zijn.. 1=moet snel zijn min 80 kmpu 2=moeten veel hop-ups en kappen voor te koop zijn. 3=rtr dus compleet met laders 4=mag eventueel ook 2dehands zijn. mijn budget is rond de 400€ ik hoor het graag van jullie |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2009 Locatie: Rijssen Leeftijd: 23
|
Traxxas Slash is leuk apparaat vooral als je de VXL-3S erop hebt zitten van traxxas samen met een 3S hyperion is het echt een ongeleid projectiel en deze set kun volgens mij RTR kopen.. ik zie de laders die bij elke RTR set zitten nooit bruikbaar ik heb zelf een Hyperion EOS615 III duo lader en kan lipo's 2x 5c laden altans 2x 3s accu's en die zijn met de 10/15min vol (allebei en gebalanceerd) dat zijn voordelen van de luxere laders op de markt.. ik zou ook echt adviseren om te kijken naar een fatsoenlijke lader met balancer in 1 .. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |