![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2004
|
Beste allemaal, Ik ben al even een tijdje uit de electro (nu brandstof), maar ik volg e.e.a. wel. Als ik het zo zie zijn de Tamiya TRF 416(X) en de Xray T2/T3 op dit moment de meest gangbare actuele chassis. Hoe zit het met de verkrijgbaarheid van de onderdelen voor beide chassis? Ik begrijp dat de onderdelen voor Xray in Nederland goed leverbaar zijn, hoe zit dat met Tamiya? Is de import voor Nederland al weer goed geregeld? Of moet je de Tamiya-onderdelen zelf uit het buitenland halen? Welke chassis zijn nog meer gangbaar in Nederland? Groet, Marcel |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2005 Locatie: Oudkarspel Leeftijd: 42
|
Ik kan dat het beste vertellen door een voorbeeld dat ik zelf ondervond. Ik heb een 416, waarvoor ik een voordiff nodig had. Na meerdere weken was de leverancier met heel veel pijn en moeite in staat een aantal onderdelen te leveren. Ik heb mede hierom vervolgens een Xray T3R besteld en ik werdt de volgende dag al gebeld dat ie al binnen was..... De 416 is nu verkocht.
__________________ TT-01 (drift), Wild Dagger, Baja King, E-zilla (TE KOOP), Grasshopper (een originele!), Traxxas Slash, Xray T3R, 20 jaar oude Wedico Peterbilt & trailer. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
|
Voor tamiya is het sneller om in het buitenland (Duitsland) te bestellen. Nagenoeg alles op voorraad en binnen 3-4 dagen bij je thuis.
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Deze bijvoorbeeld: Modellbau-Seidel - Startseite Heeft zoizo super veel van Tamiya op voorraad zelfs nog veel voorraad voor diverse Vintage modellen.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution Laatst gewijzigd door Pasqual; 21 juli 2010 om 09:57 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2005 Locatie: Oudkarspel Leeftijd: 42
|
Nu weet je waar je de parts voor mijn ex-416 moet halen, Oscar ;-0
__________________ TT-01 (drift), Wild Dagger, Baja King, E-zilla (TE KOOP), Grasshopper (een originele!), Traxxas Slash, Xray T3R, 20 jaar oude Wedico Peterbilt & trailer. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |