![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2009
|
Hallo iedereen, Is het mogelijk om een Tamiya Connector: MCM Racing Aan te koppelen aan deze EC3 connector: MCM Racing Om zo een NIMH batterij aan te kunnen koppelen aan de Speed-t met EC3 connector??? Alvast bedankt! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Ja .. Zo moeilijk is dat toch niet ?? Je neemt 2 van die stekkers(1 Tamiya en 1 EC3) en 2 stukjes kabel , dat bak je aan elkaar en klaar... Maar ik zou de Tamiya gewoon van de accu afknippen en vervangen voor de EC3's , Tamiya stekker zijn de grootste bagger die je kunt gebruiken voor je aandrijfaccu's.
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2007 Locatie: Brugge (Belgie) Leeftijd: 34
|
euh ja... gewoon solderen... met lijmen werkt dat net wat minder nee grapje, maar iedereen heeft zowat zijn eigen standaard vr zijn collectie lipos.. mijn lipos: alles vr heli (alle 6s dus) zijn 4mm bullet alle andere lipos boven 750 mah zijn ook 4mm enkel de mini swift 3s lipo en de rx lipos hebben de kleine rode jst (of zo) stekkerjtes. ik kan alles laden met 1 kabel met daarop de nodige stekkers... handig hoor!
__________________ Logo 400- Compass 6HV - Logo600SE All BeastX -FF8Super |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |