![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2010 Leeftijd: 35
|
Hello, Zijn er forumleden die weet hebben van een off road race track in de buurt rond Brugge? Is het toegelaten/aan te raden om met een rc car (traxxas slash )op het strand te rijden? Zijn er actieve clubs voor offroad racen in de buurt? Alvast bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 11 mei 2009
|
hallo, der zijn 2 circuit's in de buurt, lovan rc lovan rc is buiten, yellow is binnen. grtz lorenzo, lovan rc www.lovanrc.be |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Ik ben nog niet in het bezit van een rc car. Ik twijfel nog tussen een Traxxas slash of bandit. Met welk model heb je het meest kans om aan te sluiten bij een leuke competitie? Buggy of slash? In welke categorie val ik eventueel met een slash? Alvast bedankt P.S. het Lovan circuit ziet er vree sjiek uit. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2007 Locatie: Dworp - Brabant - België Leeftijd: 43
|
de Slash is een Short-Course Truck. Ik weet dat men op de lokale clubwedstrijden van Kampenhout al een paar keer een SC-klasse liet meerijden maar op andere circuits weet ik niet. De Bandit daarentegen lijkt me een gewone achterwielaangedreven buggy te zijn ... en dat is nu nét de grootste klasse in het Belgische elektro 1/10e buggy-rijden: de 2WD-categorie. In elke off-roadclub (zijn naam waardig) zal je dus dit type wagentjes tegenkomen. Ik heb even gegoogled om wat info te vinden over de Slash en de Bandit maar heb wel niet ver genoeg gezocht om te vinden over welke schaal het gaat. Als het goed is gaat het om 1/10e wagens. In de USA is SC zeer populair. Hier veel minder. Met een 2WD-buggy zit je hier daarentegen zeker safe.
__________________ - ludo ... ergo sum - |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Ik had al een vermoeden dat ik met de slash wel een uitzondering zou zijn. Op de meeste sites kom ik filmpjes tegen met vooral buggy's. Het maakt mijn keuze tussen een slash en een bandit natuurlijk niet eenvoudiger. Ik kan nu ook niet voorspellen als ik binnenkort veel zal rijden op een clubcircuit. Bedankt voor de info. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |