![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2009
|
Ik heb nu een Ansmann Royal Flash en die wil ik ombouwen naar een Ansmann touring car, kan dat? ![]() Ik moet alleen maar 1:10 ansmann straatbanden en velgen kopen, 1:10 kap onroad en on-road veringen heb ik al, maar kan het eigenlijk wel ombouwen naar on-road want met de wielen kom ik dan niet tegen andere onderdelen en kan er wel een 1:10 touring kap op en kan het wel met de veringen want de veringen van de ansmann royal flash zijn heel lang en de veringen van een 1:10 touring wagen hebben kleine veren. Kan ik dus van de ansmann royal flash een ansmann touring wagen maken? Groetjes Mike
__________________ Groetjes Mike! Traxxas Rustler bijna helemaal ALUMINIUM! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Een touringcar zal het nooit worden. Wat je wel kan doen is kortere veren er op zetten zodat hij lager bij de grond ligt. Maar of het nut heeft .. ? Als je straatbanden koopt kun je er toch ook prima mee op straat rijden? Als je graag een touringcar wil kun je beter een touringcar kopen.
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 juli 2009
| Citaat:
__________________ Groetjes Mike! Traxxas Rustler bijna helemaal ALUMINIUM! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Als je het al hebt gewoon proberen. Past het niet terug bouwen...
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |