![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juni 2010 Locatie: Goes Leeftijd: 22
|
Hoi iedereen, Vandaag kwam ik erachter dat de as van mijn motor afgebroken is. Het gaat hier om een HPI E-Firestorm 10T Flux. Nu is het opzich al erg jammer datde as gebroken is, maar nu wil ik de motor open maken en heb geen idee hoe ![]() Heeft iemand dit al eerder gedaan bij dit type, of uberhaubt een goeie uitleg over hoe dit moet? Of is het beter een nieuwe motor te kopen? Zo ja welke, want ik heb niet de behoefte om een dure motor te kopen van 100 euro. Eerder richting 60 euro. Of kan ik hiervoor garantie claimen? Auto is amper 2 maanden oud. Bvd Laatst gewijzigd door rsnubje; 24 juli 2010 om 17:24 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2008 Locatie: Westland
|
Nee, maar vaak wil je het originele spul er weer in doen. Maar dit lijkt me wel een gevalletje garantie, je kan op zn minst hpi een mailtje sturen met duidelijke uitleg, maar ook teruggaan waar je m gekocht heb. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Let wel op dat het een motor is die anders is gewonden als normaal. Normaal is een motor in ster gewonden. Deze motor is delta gewonden waardoor deze veel meer verbruikt als een 9T motor die in ster is gewonden.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |