![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juli 2005 Locatie: Zwanenburg
|
Ik heb besloten om naast brandstof ook electro te gaan rijden. Dit zal voornamelijk voor de lol, clubwedstrijden bij Mach zijn. Nu heb ik al een lijstje gemaakt met de spullen die ik wil gaan bestellen. Mijn vraag is aan jullie, ben ik bepaalde dingen vergeten aangezien ik nog niet zoveel van electro af weet. Hier is de lijst: -Xray T3 Eu spec -Tekin RS Pro -Teken Hotwire -Speedpassion 13.5T motor ( voor de zac ) -Speedpassion 4.5T motor (Kijken of ik mijn brandstof tijden kan benaderen) -3x Team Orion moleculair 5000Mah 45C battery pack -Team orion low profile servo -Sanwa 451 receiver -Mazda 6 speed body -Paar spurgears ( welke verhoudingen??) -Paar pinion gears (welke verhoudingen??) -LRP Vtec 30X banden -Diff grease (welke is goed??) -Bandensmeer ( welke is goed??) -Sensor kabeltje Ik heb al een goede lader die Lipo's kan laden. Dingen die ik me nog af vraag zijn de volgende: - Welke dikte draad kan ik als beste bestellen, het liefst dat ik met beide motoren hetzelfde draad kan gebruiken. - Aansluitingen voor een Lipo met 'battery tubes', heb ik daar 4mm plugs voor nodig?. - Welke verhoudingen qua spurs en pinions heb ik nodig voor de mach met een tekin rs gecombineerd met een 13.5T en een 4.5T motor?. -Heb ik bandenwarmers nodig? -Heatsink + koelfan nodig? Ik heb het T3 topic op rctech al een beetje doorgebladerd en daar hebben ze het vaak over de hot bodies/HPI veren voor wanneer je op asfalt rijdt, worden die op Mach ook gebruikt?. Zo ja welke zal ik dan bestellen?. Verder wilde ik nog weten welke winkel in de omgeving van Heemstede/Haarlem wat meer dingen van electro weet en waar ik dus makkelijk naar toe kan als ik toch nog wat dingen nodig heb?. Veel vragen maar als er al een paar kunnen worden beantwoord dan is alles voor mij al een stuk duidelijker en kan ik gaan bestellen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |