![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2010 Leeftijd: 44
|
Hallo allemaal, Mijn zoon van bijna 12 heeft gisteren een tamiya super fighter G gekocht. Hij is al begonnen met bouwen samen met mijn andere zoon van 15. maar de handleiding is alleen in het engels. Kan iemand me vertellen of ik deze handleiding ook in het nederlands zou kunnen downloaden? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Ehm.... heb je het al eens zelf geprobeerd? Wel zeker weten dat er iets te vinden moet zijn..... Helaas zal er niets anders te vinden zijn maar veelal zeggen de plaatjes genoeg.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Voor de Tamiya kitjes zijn geen nederlandse handleidingen te vinden. Wat trouwens wel geld voor bijna alle andere bouwkits van andere merken.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |