![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Leeftijd: 38
|
Yes.... op naar het volgende project. Na mezelf jaren bezig gehouden met statische modelauto's (1:24) heb ik een jaar geleden een kyosho pure ten gebouwd. Deze staat eigenlijk alleen te verstoffen in de kast, ik ben toch niet zo'n nitro man. Wat een gedoe hoor, nitro er in, startplug zoeken (is die wel opgelagen) zender er bij (baterijen weer leeg en ga zo maar verder anyway 45 minuten later eindelijk rijden. Maar goed.......... ik heb nu een model uit mijn jeugd besteld, en nu begint het lange wachten tot ik mijn Lunch Box mag gaan bouwen. Word vervolgd Edwin
__________________ Walkera CB180 | Nine Eagles Solo Pro Laatst gewijzigd door twinwin; 30 juli 2010 om 09:19 Reden: foto toegevoegd |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
De Lunchbox is een hele leuke auto Ik heb de Lunchbox op een gegeven moment weggegeven...Iets waar ik achteraf een beetje spijt van heb.. Ben benieuwd naar je ervaringen...
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009 Locatie: nabij Schiphol Leeftijd: 36
|
Heb er ook 1 gehad. Super leuk ding met een belabberde wegligging. Maar ook spijt dat ik hem niet meer heb. Moet eigenlijk weer eens de kast bij mijn ouders induiken. Daar moet nog het een en ander aan leuke oude modellen liggen (frog en grashopper). Wie weet valt er nog wat van te maken.
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Ik heb hier nog een stuk of zes "vintage" modellen staan van 14/17 jaar geleden. Tijdje geleden gekregen....Leuke projecten voor de komende winter... Zo belabbert was de wegligging trouwens ook weer niet. Gewoon rechtdoor rijden, dan is er niets aan de hand
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2005
|
__________________ 24H van Lostallo einzelfahrer recordhouder 1725 ronden www.bigscale-tourwagens.be |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |