![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
is al erg vaak behandeld. 27 volgens mij
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 maart 2006 Locatie: prov.Utr./ Utr.
| Citaat:
enneh : is je beste vriend
__________________ EAGLE TREE SYSTEMS, LLC ™ | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Je je weet de antwoord op je vraag? Je weet immers te vertellen dat je denkt dat het geen 27 turns is. De 540 komt in 2 mogelijke uitvoeringen, een 27t en een 35t maar de 27t is meest standaard
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 18
|
Raar topicje.. Motor heeft gewoon 27T. Google weet het op nog geen honderste van een seconde.. De 23T motortjes van tamiya ben je al bezig over TZ & RZ superstock of niet ? En dan heb je nog sport-tuned. Iets sneller dan silvercan. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Deventer Leeftijd: 46
|
Heel eenvoudig: de TL-01 heeft 3 bevestigingsstanden voor de motor, aangeduid met 19T, 21T en 23T (staat naast de schroefgaten, schroefgat komt overeen met het gebruikte tandwiel). Hier doelt de handleiding op. Heb je een sterkere motor, kun je de 23 tands gebruiken.
__________________ "Ik ben dol op de zomer: ik geniet elk jaar weer van die dag!" Laatst gewijzigd door Marten; 30 juli 2010 om 11:39 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 december 2008 Locatie: Emmen Leeftijd: 39
| Citaat:
Ik heb zelf een TL-01 gehad. de 19, 21 en 23t duiden op het aantal tanden van het motortandwiel (of ook wel pinion genoemd) dat je kan gebruiken. Meer keuze dan deze drie is er niet! Dus wil je een andere motor, zoek er dan een die uit de voeten kan met de genoemde pinions.
__________________ Hobao Hyper BCE STX brushless, MMM2200; XTM X-cellerator, LRP Eraser 9,5T; FG Marder, Zenoah G260; | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |