![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2009 Locatie: de bilt, onder utrecht
|
hallo wie kan me helpen als ik me brusshless setje aan zet dan branden er vier lampjes maar er hoort er maar één te branden het gaat om een hurricane 12 t van conrad
__________________ I say you one thing, Never Give Up AYK 1:12 Binnenkort Ja moeilijk om een nieuwe auto te kiezen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| er staat hurricane pro op hier is een link van mijne Conrad Electronic - System Information
__________________ I say you one thing, Never Give Up AYK 1:12 Binnenkort Ja moeilijk om een nieuwe auto te kiezen |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Mijn ervaring is dat dergelijke setjes ingesteld staan op NimH stand. Je moet de accu die je gebruikt dus instellen. Jij gebruikt 3s...Dus kijk eens in je manual naar de juiste accu keuze.
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #8 (permalink) |
| zo ga je er naar toe Home Hobby Modelbouw Motoren Aandrijvingssets Aandrijvingssets voor auto's als je daar bent moet je hurricane 12t op de foto zie je alleen een regelaar
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 24
|
is hetzelfde als het Carson 12T setje. Heb je al eens in de handleiding gekeken wat het betekend als alle lampjes aan zijn?
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
En wat doet de regelaar als je de set knop vast houd bij het aan zetten? (als ik me goed herinner zou dan de blauwe LED aan moeten gaan. ) doet die dat niet, zou ik contact opnemen met Conrad voor garantie, want dan lijkt het me niet goed. (mits de regelaar nog geen jaartje out is uiteraard.)
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ I say you one thing, Never Give Up AYK 1:12 Binnenkort Ja moeilijk om een nieuwe auto te kiezen | |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
die set knop zit direct naar de aan/uit knop van de regelaar. (die heb je ook nodig om instellingen te veranderen.) btw, hotmelt lijm kun je vaak gewoon makkelijk verwijderen.
| | |
| | #14 (permalink) |
| ok had het net gedaan gebeurt niks maar had me lipo aan gesloten en op de andere aansluiting een lipo van e sky helikopter maar de ventilator draait dan wel sneller een twee lampjes gingen uit
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |