![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2008 Leeftijd: 34
|
Dag allemaal, graag had ik van jullie geweten, welke brushless motor(7.5t) een goede keuze is voor een Team Associated B4... Ik zat te denken aan een Tekin Redline S 7.5t, maar tekin blijkt niet zo gemakkelijk te vinden. De ESC is een LRP sphere competition tc spec. Rijden gebeurt op een off-road parcours. Graag jullie advies! Greetz, Fat Bastard |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 februari 2006
|
Hallo, 7,5 is rap zat, veel zal ook afhangen van je rijvaardigheden. Als je een gevorderde rijder bent kan 7,5 wel. Ben je dat niet zou ik eens gaan kijken naar een 8,5 of een 9,5. Nog steeds snel zat dan hoor. tekin motoren zijn goed, hetzelfde geld voor speed-passion, CS om er een paar te noemen. Persoonlijk zou ik geen LRP X-12 motor nemen, of de Nosram variant daarvan. Rij je op een klei baan of op kunstgras? Groeten Hans |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2010 Locatie: Meerssen (Zuid-Limburg) Leeftijd: 16
|
Ik heb zelf ook LRP Shere en een Vector X11 5.5T en 7.5T Gaan allebei lekker hard Maar ik rij On-road met een TC5
__________________ Team Associated TC5 - Vector X11 5.5 & 7.5T - LRP Sphere Competition ESC & HPI Bullet MT Flux |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |