![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2010 Locatie: Tilburg
|
Mooi, hoef je ook je besturing niet te vervangen. Heb ik een maandagochtend versie gehad en de maandagochtend erop versie ook
__________________ | RC4WD Trailfinder Hilux | Team Associated SC10 Bully Dog Speed Technologies | Traxxas Slash CHM | |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2009 Leeftijd: 42
|
hoi, ik heb in mn b4.1 een ezrun setje zitten 60A 5.5 turns, nu heb ik andere servo geprobeerd,een savox sc1256,die trekt 20 kg,die had ik nog liggen. dit kan mn regelar niet af en springt op storing, als ik aan mn stuur draai dan begint ie gas te geven, als ik een servo van +- 10 kg inbouw heb ik nergens last van. komt dit bekent voor bij meer mensen ? |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
als je stuurt en hij geeft gas dan moet je je regelaar en servo switchen op je ontvanger.
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2010 Locatie: Tilburg
|
Of de zware servo trekt teveel stroom? Aansluiting zou goed moeten zijn als een lichtere servo het gewoon doet.
__________________ | RC4WD Trailfinder Hilux | Team Associated SC10 Bully Dog Speed Technologies | Traxxas Slash CHM | |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2009 Locatie: Diploville, LZA Leeftijd: 24
|
De BEC is te laag Jan. Ik zal het straks even testen (heb dezelfde regelaar nog wel liggen) met een 20KG (ook Savöx) om te kijken of hetzelfde gebeurt. Overigens is 20KG best wel overkill in een 1:10. 10KG is al meer dan voldoende.
__________________ Numquam cedunt victores, numquam ignavi vincunt. X6 Squared | TC6.1 | RSD6 - Supported by http://www.teamtrinity.com/ & TEAM-RCCS |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ezrun, f103, f103gt, hapert, schokt |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |