![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2009
| Ik heb zoals je misschien al weet laatst een traxxas rustler van aluminium gekocht! Ik heb er inmiddels ook al een hpi flux brushless setje ingezet! Alleen ik wou net mijn tandwiel gaan halen aleen de dealer zij dat er een traxxas jato 3.3 tandwiel op zit. ![]() Dus ik zoeken op google en ik vind een site (TraxxasShop.nl). Daar ging ik zoeken naar tandwielen (PINION EN SPUR GEAR). Ik zag verschillende maten en tands! Nu mijn vraag: ![]() Welke gearing zit er standaart op de traxxas rustler? 25/90 of 16/80? <die nummertjes zijn de hoeveelheid tandjes. ![]() Het eerste getal (25) is het kleine tandwiel (pinion). Het tweede getal (90) is het grote tandwiel (spur). Ik hoor heel graag van jullie! Groetjes Mike
__________________ Traxxas Rustler VXL 2s lipo = FUN |
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
ten eerste: vind ik het overdreven om er een hele topic voor te openen! ten tweede: dan kon het beter in het off-road gedeelte. ten derde: ....euh.. maar ik ga niet dit bericht beëindigen zonder antwoord. heb ff binnen een minuut gevonden: http://traxxas.com/sites/default/fil...ual_090220.pdf het laden duurt erg lang, maar het staat op de één na laatste blz., -> links onder en dan zou ik voor de good speed, good acceleration en normal conditions.
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| flux, gearing, hpi, rustler, traxxas |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |