![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juni 2010 Locatie: Leur Leeftijd: 44
|
Hallo, Ik ben vrij nieuw met auto's,heb wel ervaring met heli's maar niet met auto's. Nu heb ik voor het eerst een Auto aangeschaft,maar kom met twee problemen niet verder.... Ik heb een Traxxas bandit met een vortexr10 regelaar en rij met een 2 cellen lipo,volgens de beschrijving moet de regelaar 2 maal piepen bij het aansluiten zodat hij correct is aangesloten,nu piept hij bij mij niet en ben ik bang dat hij nog op nimh staat. Ik heb het boekje 10x doorgelezen maar kan niet vinden hoe je hem kunt omschakelen naar lipo of naar nimh. Probleem 2:als ik ongeveer 30-40 mtr ver rijdt spring hij volgens mij op failsafe,zodat de auto"hapert" met rijden totdat ik weer dichterbij ben,dan gaat hij weer als de brandweer! Ik heb een nw Graupner x3s met volle accu en 2,4 ghz,ik kan volgens mij de failsafe er niet vanaf halen. Volgens mij moet het bereik toch veel verder kunnen? Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen,als beginnende auto"piloot" Gr Tony
__________________ Gr Tony |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juni 2010 Locatie: Leur Leeftijd: 44
|
Hallo, Ik ben vrij nieuw met auto's,heb wel ervaring met heli's maar niet met auto's. Nu heb ik voor het eerst een Auto aangeschaft,maar kom met twee problemen niet verder.... Ik heb een Traxxas bandit met een vortexr10 regelaar en rij met een 2 cellen lipo,volgens de beschrijving moet de regelaar 2 maal piepen bij het aansluiten zodat hij correct is aangesloten,nu piept hij bij mij niet en ben ik bang dat hij nog op nimh staat. Ik heb het boekje 10x doorgelezen maar kan niet vinden hoe je hem kunt omschakelen naar lipo of naar nimh. Probleem 2:als ik ongeveer 30-40 mtr ver rijdt spring hij volgens mij op failsafe,zodat de auto"hapert" met rijden totdat ik weer dichterbij ben,dan gaat hij weer als de brandweer! Ik heb een nw Graupner x3s met volle accu en 2,4 ghz,ik kan volgens mij de failsafe er niet vanaf halen. Volgens mij moet het bereik toch veel verder kunnen? Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen,als beginnende auto"piloot" Gr Tony
__________________ Gr Tony |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
ik denk dat er iets fout is aan je zender of ontvanger. Kijk even je draadje van je ontvanger na voor breuken of knikken. En misschien is die wel los gekomen van je printplaat. Maar hoe was het bereik toen je hem net nieuw had?
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
ja met 2,4ghz wel daarom denk ik dat er iets mis met het draadje van de ontvanger is of dat het niet meer op je printplaat zit. Maar je heb toch garantie??
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
ik denk niet dat het dat is. In mijn e-revo zit alle kabels op 1 hoopje en ik heb gewoon goed berijk
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| failsafe, probleem, regelaar, traxxas, traxxas bandit, vortex10 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |