![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2010 Leeftijd: 38
|
De indoorhal van M.r.c. Real80 is weer open. Elke vrijdag en 2 zondagen per maand is de indoorbaan open. Op vrijdag is de baan geopend van 19:00 tot 22:30 uur. En op zondag van 13:00 tot 16:30 uur Niet leden vragen wij een bijdrage van 5 euro per keer. Ook is er de mogelijkheid om lid te worden voor het winterindoor seizoen. Deze kost 70 euro. Seizoen duurt tot 31 maart 2012 Kijk voor meer informatie op Real80 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: HobbyPlace
|
Vrijdagavond ook even geweest en ik moet zeggen dat het een leuk circuit is voor m-chassis, M18 en Traxxas 1:16. Ik heb ook even wat rondjes rond geknald met de traxxas vlx rally van Alfred H. wat erg gaaf was, en helemaal toen we de setup hebben veranderd en tapijt banden hadden gemonteerd. Voor 1:10 vind ik het te klein al heeft Phill wel even met de zijne gereden. Alleen de temperatuur was net zo fris als buiten, hopelijk volgende keer wel een kachel aan, en dan is het veel plezier hebben met elkaar. Zeker waard om daar te rijden. |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Er zou toch een link op de site van Real 80 komen om voorafgaand in te schrijven om te peilen hoeveel mensen er die zondag willen gaan komen.( ook dit i.v.m. sleutelbeheer en kantinebezetting). Wanneer gaat dit er komen, en is vrijdag of zondag de baan open of niet?
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2009 Locatie: Hoogezand
|
Het rondrijden met de Traxxas was inderdaad super! Nu maar hopen dat er meer Traxxas rally's er komen rijden... Voor het indoor rijden met de rally moet er nog wel het een en ander veranderd worden zodat de auto meer tractie krijgt. Stabi voor en achter is misschien nog een idee. Overigens zijn er meerdere M03/05 rijders. Hoop dat er nog meer rijders erbij komen. Groet, Alfred
__________________ Lauterbacher SuperSprint 2010, M05 Fiat 500 for sale, M05 Mini for sale, Xray M18PRO for sale, Traxxas KME racing Rally VXL. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2010 Leeftijd: 38
| Citaat:
Hierbij de link Inschrijven indoor | Real80 Of de baan open is vrijdag? Houdt de site in de gaten | |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ook opgegeven, ennuh aangezien het een klein baantje is word de Traxxas Rally VlX even onderhanden genomen zodat hij goed op tapijtbanden rond kan komen.
Laatst gewijzigd door Ghossie; 12 oktober 2011 om 23:36 |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Super dat er dadelijk 3 Traxxas rally's zijn! Niet alleen vanwege het hoge fun gehalte maar ook vanwege de technische inbreng van jullie.. Daar kunnen we ons voordeel mee doen.. Wie volgt? Want volgens mij is het tamelijk uniek dat er dan op deze schaal binnen clubverband met de Traxxas Rally gereden zal worden... Groet,
__________________ Lauterbacher SuperSprint 2010, M05 Fiat 500 for sale, M05 Mini for sale, Xray M18PRO for sale, Traxxas KME racing Rally VXL. |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Jammer maar goed voor de economie... Ik hoop er wel te zijn, kijk wel even wat ik klaar heb.. Groet,
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Wat een leuke avond was het gisteren. Niet alleen van een veelvoud van de diverse merken en schalen, maar ook de sfeer was top. Kampo had het indoor gebeuren al lekker opgestookt en de koffie al klaar gezet. Naast de bekende Swift klasse, waar er gisteren weer 4 van rond reden, waren er ditmaal nog meer klassen vertegenwoordigd. Trouwens, wat blijft die Swift klasse toch een leuke klasse en wat heeft men een plezier met deze haast onverwoestbare wagentjes. Zo was ditmaal ook de 1:18 aanwezig met 2 M18's Alfred en Onno reden lekker hun rondjes al was het voor Onno wel even wennen zo'n 1:18 in plaats van zijn bigscale rond te sturen. Phil introduceerde de 1:12 zoals ie indoor gereden zou kunnen worden in de "nieuwe"klasse bij REAL80. Er zijn al meerdere 1:12 rijders, eens kijken hoe spannend dat dit gaat worden. Johan reed met zijn 1:10 zijn ronden. Patrick had besloten om een en ander te versleutelen aan zijn wagen. Johan was bezig met zijn indoor set up te vinden. Dit ging gepaard met vallen en.... opstaan!!! Want na het vinden van de juiste banden, was Johan niet meer te stuiten. Wat ging ie in het rond!!! Zelf had ik mijn Traxxas Rally meegenomen. Bauke had zijn HPI RS4 rally mee, dus dat schepte een band. Maar Bauke maakte mij pijnlijk duidelijk dat ik wel bezig moet met het aanpassen van mijn rally.. Ik kreeg gewoonweg rijles... Dus straks maar even naar KME racing te Eelde om Bram om raad te vragen.. Na alle rijders en Kampo bedankt te hebben, ging het huiswaarts. Mocht je zelf ook eens willen rijden maar nog geen lid zijn, laat het dan even weten. Voor een bijdrage van € 5,00 kun je een werkelijk geslaagde avond beleven!!! Tot volgende week!!!
__________________ Lauterbacher SuperSprint 2010, M05 Fiat 500 for sale, M05 Mini for sale, Xray M18PRO for sale, Traxxas KME racing Rally VXL. Laatst gewijzigd door Alfred166; 15 oktober 2011 om 11:59 |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Ha, klinkt allemaal goed dus in Grunn, volgende week dan ook maar heen....eindelijk, want ik heb dr zin in, eens kijken of zo'n Traxxas Rally volledig aangepast met stabi en verlaagd tot carpet auto het ook echt goed doet. Dan nog 6 weken wachten op een fatsoenlijke body maar hopelijk is dat het wachten dubbel en dwars waard.... of niet Alfred |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Zo is het maar net! Ik heb er vertrouwen in. Ik denk dat Bram een erg slimme constructie bedacht heeft. We gaan het beleven komende vrijdag!!!
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |