![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo! Ik heb een mini-T en heb een vraagje... Heeft het veel nut als ik van: 1100MaH accu 7,2 volt met tamiya stekker en een Trinity MASS Terminator motor (280) overstap naar een 1100MaH accu 7,2volt met goudconnectoren en een Graupner speed 300 op 7,2v Krijg ik hierdoor meer rij-tijd? en gaat mijn auto dan (aanzienlijk) sneller? |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
meer snelheid is dan als ik het zo lees en haal uit deze gegevens de roadtech omdat deze meer toeren kan draaien,, maar als de graupner meer vermogen heeft kan je weer met een zwaardere vertanding rijden. let wel dat hoe meer vermogen en toeren hoe korter je accu meegaat
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb ook gekekrn naar de Baja Motor, maaaaaar is daar ook een big block mounting plate voor nodig? en is die motor wel snel? Want ik wil zó graag wheelies maken!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is gewooooon zó leuk En het liefst zelfs vanuit stilstand... Hoe kan ik dat berijken? (ik heb al andere vering, andere regelaar, andere servo etc etc etc) |
|
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
| deze knop kennen we ook nog en uhmmzz wheelies trekken??? wil jij binnen 4 weken alles verrot hebben ofzow,,,, dat vreet in 1x je tandwielen weg,,, maar goed,, die motor zal op 7,2V inderdaad minder presteren maar ik vermoed zelf wel hoger dan die andre nog steeds en bij conrad verkopen ze sinds kort 1cel extra connectors waardoor je van 7,2 naar 8,4 kan gaan..
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
Oeps hehe... wijzig knoppie was'k ff vergeten Wheelies trekken is dus nog niet zó'n goed idee Over die Roadtech... ze hebben bij dat bedrijf ook een 1250mAh atomic 8,4v accupack... die zou dus in combinatie kunnen met die roadtech motor? En kan mijn regelaar (een standaard tamiya electronic speedcontrol, zie PKracing 20€) die 8,4v en dat motortje wel aan? En als laatste, win ik daar veel op? met de setup waarmee ik nu rijd, of met die nieuwe setup dan... het kost me dan wel iets van 70€ namelijk #Edit: volgens mij kan ik mijn berichten niet verwijderen, of wel? |
|
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2004 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 20
|
Als je wheelies wil maken,en veel kracht en snelheid wilt hebben. Zal ik voor de mamba 6800 gaan Met 8 cellen,dan gaat die rond de 40mph Maar met een 7.2 accu en een graupner 300 7.2volt. Kan je geen wheelies trekken Omdat ik hem hem ook heb. Maar ik zou de 7.2volt niet pakken maar de 6.0volt. Alleen heb ik een andere regelaar. Een hype 20 smart controler Maar er komt een mamba 6800 naar me toe Maar even samengevat wat wil je nou? Want die mamba 6800 moter en regelaar kost in amerika 119 dollar. Groetjes carson.
__________________ /Mini-Lst Brushless/Mini-Lst/Mini-t Brushless/RC18T Brushless/E-Revo/ Mamba,Graupner,MIP,Exotek,Proline,Hype,RPM etc.... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Guest
| http://www.b-p-p.com/products.php?cat=14 hier kost ie 99.95 dollar en bij 100 dollar heb je gratis verzending over de hele wereld. je kan er ook gouden connectors halen. |
|
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2004 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 20
|
Hij kost 119,- Er staat 99 maar dat is niet waar Me oom heeft het voor me gekocht hij koste niet 99 maar 119(die 6800 he)
__________________ /Mini-Lst Brushless/Mini-Lst/Mini-t Brushless/RC18T Brushless/E-Revo/ Mamba,Graupner,MIP,Exotek,Proline,Hype,RPM etc.... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Guest
|
Das eigenlijk helemaal niet zo duur! In nederland kosten die krengen 165€ ofzow :P maar krijg je dan geen gezuur met douane en zo? Of zal ik gaan voor de 8000 :P Maar gaat zo'n brushless 6800 op een 7,2volt wel beetje snel? #Edit: de mamba 6800 gaat 42km/uur op 7,2volt de mamba 8000 gaat 51km/uur op 7,2volt |
|
| | #12 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #13 (permalink) |
| Guest
|
kijk hier eenshttp://www.beatyourtruck.com/project-MINIT-stage6.html daar zetten ze die 8000 in een mini-t er staat ook: 3 cell Lipo = 60mph is ongeveer 96 km/u 2 cell Lipo, or 8 cells = 48mph is ongeveer 76 km/u 6 cells = 32mph is ongeveer 51 km/u er staan ook 2 filmpjes |
|
| | #14 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Heb je die filmpjes gezien? echt een aanrader... wat gaat dat ding hard, maar die gaat ook op een 3cell lipo... en ik wil mijn 8000 met een 6cell 1100mAh rijden Dat moet nog wel lukken | |
|
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2004
|
De mamba's werken goed op 7,2V GP1100's maar erg wild is het niet, vond het zelf nogal tegenvallen. Maar bouw je accupack met 1 of 2 celletjes meer (8,4V/9,6V) en de boel komt tot leven!!! Dit betekent dus rustig aan gas met wegrijden (niet meer dan 5 mm verplaatsing van de gas-trigger) of hij trekt m op z'n dak en wheelies ook op (flinke) snelheid dus niet alleen vanuit stilstand. Al met al ben ik zeer tevreden met de power van de mamba, nou alleen m'n truckje nog heel zien te houden met die krachten, want er sinds de mamba erop zit is ie "iets" vaker stuk. 8,4V/9,6V is voor mij snel genoeg, dus van de lipo's blijf ik nog even af. Ray |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |