![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 januari 2011 Locatie: averbode,belgie Leeftijd: 16
|
hallo , ik heb vorige week mijn brushed E-revo omgebouwd naar de brushless versie met de mamba monster. weet iemand hoe ik de esc waterdicht of toch bijna waterdicht kan maken . graag veel info |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 juni 2010 Locatie: Ypenburg Leeftijd: 14
| Citaat:
How to REALLY waterproof your Mamba Monster system and also E-maxx - YouTube RC How-To: Waterproof Mamba Max ESC - WARRANTY INTACT! - YouTube
__________________ Traxxas Rustler VXL | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Open maken, en onderdompelen in plastidip. Dat werkt redelijk tot goed. Inwendige condensatie is dan het grootste risico. Wat ook wordt gedaan is een stoffen filter van een nitro auto erover heen doen. Die vangt het merendeel van de vocht op, terwijl er nog wel een beetje luchtlangs komt. In mijn ervaring wordt de esc toch niet vaak zo heet dat de fan aanspringt. Is dus een bescherming tegen de regen en opspattend water. Verder helpt het al een heel eind als je een goedassende kap hebt, dan valt de hoeveelheid spray op de regelaar ook nog wel mee. En als het dan toch nog fout gaat, kan je mijn gebruikte esc wel overnemen. Met meteen een reserve motor. Hoeft niet heel veel te kosten hoor
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Schuif je over de regelaar heen. Is al eerder besproken op het forum, even googlen
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| e-revo, esc, mamba monster, traxxas, waterdicht |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |