![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2009 Locatie: Lokeren, B Leeftijd: 33
|
ik ging even ebay afschuimen naar een mamba max, maar werd afgeleid door een populaire aanbieding: Vintage 1/8 RC Cars - Associated, PB, RaCar, MCE, Dynamic, Mardave, Kyosho | eBay wie bied meer?
__________________ OFNA JAMMIN CRT.5 / MBX6T / MBX6 // all powered by Castle LOSI mini 8ight Laatst gewijzigd door Gv288; 12 januari 2012 om 16:15 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
mooie auto's! Heel mooie auto's! Maar dit topic zou eigenlijk in het nitro forum moeten; er staat geen enkele elektro auto tussen...
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 28
|
grappig heb zoeen pb dinges hier op de kast ging loei hard toen ik hem ooit kocht me vliegwiel is nu enkelt kapot (de pennen van de koppeling ) grtz lip
__________________ Wat niet weet wat niet deert ik lees en ik leer |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
|
$35000 voor 28 auto's is $1250 per model. Nog niet eens zo absurd gek. Maar wie is er gek genoeg om alles in 1 keer te kopen.
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2011 Locatie: Rhenen Leeftijd: 14
|
Als de koper een beetje slim is verkoopt hij daarna auto per auto, kan hij er nog eens (dikke) winst op maken als hij een beetje geluk heeft. De echte kenners zullen dit wel kopen, desnoods een lening sluiten, en zo maken ze misschien nog winst als ze hem nog een paar jaar houden denk ik.. Het is trouwens iets meer als 27.000 euro omgerekend, al blijft het dan nogsteeds een boel geld.
__________________ Electrix Ruckus RC<> Hpi Bullet mt Flux electro<>Kyosho DBX |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: West-Vlaanderen Leeftijd: 22
|
omgerekend op €27000 euro, en verrekend op €1000 per auto... waarschijnlijk zijn een groot deel van de auto's, de enige aangeboden op het web. Er zijn blijkbaar al 3 'offers' gedaan, ik betwijfel dat alles weggaat op zijn geheel, het blijft natuurlijk een serieuze investering, maar ergens zal er waarschijnlijk wel die gek zitten... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |