![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 januari 2012 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 45
| Goedendag, Ik ben al een tijdje op zoek naar een specifiek model. Bij winkels tot nu toe geen geluk, vandaar dat ik hem hier dus post. Misschien dat iemand hem al kant en klaar heeft gemaakt en hem wilt verkopen Is het uberhaubt mogelijk om stickers en body's te bestellen van bestaande rtr pakketten.Maar vooral de RC Porsche 911 GT3 van Tamiya zoek ik. Met alleen stickers ben ik ook al heel blij. Het is voor op een tt-01 E. Hoop iets te vernemen van dit forum, zou echt super zijn Cees |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2010 Leeftijd: 34
|
Hallo, Neem is een kijkje op deze site. Tamiya bodysets *-*tamiyashop Misschien dat het hier tussen zit. Zo ja laat het me even weten. Mvg en suc6 met zoeken. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
@ Wiert Land, Is de body en stickers die ik zoek. De andere link is de bouwpakket geheel compleet, is een beetje te duur. Maar de andere link lijkt me perfect. Alleen jammer dat het in Duitsland is, moet even kijken of je ook bankoverdracht kan doen of alleen creditcard. Want Creditcard heb ik niet. Groeten Cees |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
@D-FGT, thanks via jou hint ben via via via via bij PK Model Racing terecht gekomen en heb hem gevonden. Wel prijzig maar wel de goedkoopste. Kon hem ook in Hong Kobg en dergelijke krijgen maar das was very duur. Thanks |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
als je het artiekel nummer hebt van de sticker set. dan kunnen bijna bij alle hobby winkels hem gewoon voor je bestellen hoor. dus ook bij jou in de buurt. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |