![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 maart 2010 Leeftijd: 15
|
hallo, ik heb een probleem met mijn kyosho dbx VE. als ik met mijn auto rij is er niks aan de hand alleen als ik naar achter moet rijden dan gaat hij ineens niet meer vooruit pas na 1 minuut ofzo gaat hij weer vooruit. zal er iets zijn met de antennen of regelaar ![]() alvast bedankt. gr matthieu |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
kan zijn dat je regelaar / motor verkeerd omstaan. als je van voorruit naar achteruit gaat doet hij dit dan wel vloeiend? normaal zit er namelijk een vertraging in van voorruit naar achter uit als rem. als ie van voorruit naar achteruit vloeiend gaat kan je je motor ompolen en regelaar reversen proberen.
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
| Citaat:
zijn de regelaar of motor heet ?? of heeft hij het meteen al ?? verder zou het de overhead projector kunnen zijn (als die erin zit). en anders terug naar de winkel als je hem net hebt. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
geen idee wat het zou kunnen. iig iets in de electronica van de esc. maar heb je de auto in NL gekocht? als je nog garantie hebt kun je nog gewoon terug gaan. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2010 Locatie: Odijk Leeftijd: 16
|
zoiets nioem je de regelaar kalibreren zodat die goed staaat afgesteld op de zender. en voor je andere probleem. koop een 2.4ghz zender. dan is dat probleem ook meteen opgelost
__________________ Traxxas Bandit/Rustler VXL(omgebouwd) Met ezrun sc-8 combo @ 147kmh, 2S 4000MAH en 5000MAH 30C Zippy Lipo, 4S 5000MAH 30c Turnigy Lipo, Trophy Truggy Flux |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 10 maart 2010 Leeftijd: 15
|
dat afstel knopje op de zender. als ik dat naar de ene kant draai rijd hij achteruit en als ik hem naar de andere kant draai gaat hij vooruit. en ook heb ik gehad dat hij niet goed stond dat hij uit zich zelf begon te rijden. nou doet hij het goed alleen als ik naar achter moet rijden dan gaat hij ineens niet meer vooruit pas na 1 minuut ofzo gaat hij weer vooruit. staat hij dan toch niet goed afgestelt? wat is er mis met de zender? heeft deze kyosho zender geen bereik meer op 50 m afstand? gr matthieu |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 januari 2011 Locatie: muizen Leeftijd: 15
| Citaat:
je moet de Regelaar callibreren, kijk in het boekje van de wagen. Daar staat dat normaal in en test ens het berijk van de zender moest dit nu echt weinig zijn kan je bv de batterijen van de zender veranderen, Moest dit niet verbeteren kan je beter een andere zender kopen Mvg The Panda
__________________ team associated B4.1, venom creeper, maverick scout | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |