![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2012 Leeftijd: 26
|
Hee, Ik heb sinds kort een Tamiya DF03RA. Wat voor brushless motor raden jullie mij aan? Ik had een Team Orion Vortex 10T gezien bij de lokale modelbouwzaak is dat iets? Er zit al een slipperclutch op. Wat moet ik eventueel nog meer tunen om brushless te gaan rijden met deze auto of is dat niet noodzakelijk? hoor het graag van de experts.
|
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 mei 2007 Locatie: Den Haag
|
Een 10T in een Tamiya DF03RA is te veel voor deze auto, tevens ben je beperkt met de overbrengings verhoudingen. 17.5T is ruim voldoende vermogen om een rally auto als deze onder controle te houden. Maar het belangrijkste is eigenlijk of de motor er in past, de Team Orion Vortex 10T heeft opstaande soldeer aansluitingen waardoor de motor niet in de auto past. Je zal dus een brushless motor moeten hebben waarbij de motor aansluiting direct uit de end bell van de motor komen. zie http://www.radiocontrolzone.com/atta...7&d=1299162201 Zoiets als een Speed Passion Ultra Sportsman V3.0 Brushless Motor 17,5T. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 30 juni 2010 Locatie: Ypenburg Leeftijd: 14
|
Kijk eens naar EZRun, mijn neef heeft er ook eentje in zijn Tamiya en werkt helemaal geweldig. Hij heeft dan wel 9T volgens mij. HobbyWing EZRun Series
__________________ Traxxas Rustler VXL |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
begin maar met de kleinste pinion want de 9T motor is eigenlijk iets te snel om hem nog onder controle te houden. succes met heel houden .gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2011 Locatie: Arnhem Leeftijd: 15
|
is hij al brushless? Anders moet je jammer genoeg, voor zover ik het weet een andere esc er in gooien. Zo ja, ik hoop dat alle assen het houden onder de kracht van een 9t pinion gear. Dus begin rustig is wat gas te geven. als ik de verhalen over die motor hoor dan zou dat wel eens wat wheelie`s kunnen betekenen
__________________ E-Revo vxl 1/16 2S lipo 2ah |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |