![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 maart 2010 Leeftijd: 15
|
als mijn auto ongeveer 50 m weg is reageert mijn auto laat met gas geven. als ik gas geef gaat hij pas 1 seconden ernaa weg rijden en als de auto binnen 30m is reageert hij gewoon gelijk. weet iemand wat het is? het is een kyosho dbx VE |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
ik denk dat het aan de zenderset ligt. maar als het maar 1 seconde is zou ik me daar geen zorgen om maken. of de auto dichter bij je houden
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 10 maart 2010 Leeftijd: 15
|
het is een kyosho afstandsbediening. e de servo en regelaar zijn van perfex. en de antennes staan allebei omhoog. denk zelf mischien dat de antenne is geknakt maar daar lijkt het niet op. kyosho perfex kt-6 zender 27Mhz AM gr |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Nieuwe batterijen in je zender wil ook nog wel eens helpen!
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2011 Locatie: Arnhem Leeftijd: 15
|
het ligt er inderdaad aan dat je zover weg bent, het signaal zal daardoor zwakker worden, waardoor het langer duurt voordat hij dus reageert, nieuwe batterijen in je zender. Als dat niet werkt zit er wss ook nog 1 in je onvanger, die kan je ook nog vervangen. Als dat niet werkt weet ik niet hoe oud het setje is maar het kan ook gewoon ouderdom zijn. Als dat het zou zijn en je hebt geld liggen en je wil er toch een kopen..... ga dan voor een 2.4ghz . Scheelt een hoop gedoe als je met vrienden wil gaan rijden of op een club, ook is, voor zover ik weet het bereik verder. Die van traxxas heeft in ieder geval 300m dus dan heb jij van het bovenstaande geen last meer. Succes er mee
__________________ E-Revo vxl 1/16 2S lipo 2ah |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |